Een hele vooruitgang, erg mooi! Zijn je ouders er ondertussen al achter gekomen?
Lol, ik heb er ook 6 en wil er ook één bij om dezelfde reden, alleen hebben ze hier altijd van die kleintjes, dus wil ik eigenlijk 3 halen anders heb ik maar één kleintje🙄6 corydoras panda (komt er nog 1)
😀Dat antwoord was voldoende en niks weer over gehoord; Zie me hier ook mee genieten 😀
Net even gekeken maar weinig aanbod hier in de buurt, de aangegeven 4,50 is bij de LFS hier in Arnhemop mp
Garnalen op de foto's wel ja 😀 Zitten er een paar bij met vrijwel geen kleurdekking, maar ach. De mooie dekking wordt steeds beter. Panda's op het moment €8.95...Mooi allemaal, garnalen zien er goed uit toch? eigenlijk wel leuk dat ze allemaal een wat andere kleurtje/dekking hebben.
Wat vragen ze voor de Panda's bij jou in de buurt? hier zijn ze 4,50
Hier in de buurt ook niet echt. Man die 15 wil voor 5 corydoras. Nou zal ik daar wel wat kunnen zakken met de prijs maar dan moet ik er weer 4 verkopen. En als ze nou heel makkelijk te verkopen zijn, maar dat valt ook wel tegen nu naar mijn idee. En 11 corydoras op dit oppervlak wordt me ook te veel, vind dit wel een mooi aantal@Patrix op mp is de gemiddelde vraagprijs 2,- p/st voor de panda's
Prachtig mooi weer Mike!
Mooie plaatjes weer Mike!
Prachtig aquarium hoor Mike! Less is more gaat hier zeker op. Je hebt een heel stuk open gelaten en dat contrasteert heel goed met het hout en de planten eromheen!
Het mos op het stuk hout vind ik ook erg mooi, welke soort is dat?
En welke drijfplant is dat, een Taiwan flipper?
Jeetje, dat is behoorlijk aan de prijs, volwassen exemplaren zeker?Panda's op het moment €8.95...
Yup...Jeetje, dat is behoorlijk aan de prijs, volwassen exemplaren zeker?
Tnx!Mooie plaatjes Mike.
Tnx! Als ik de foto's zo die wel inderdaad!Ik denk dat het de Nymphoides hydrophylla 'Taiwan' is.
Bekijk bijlage 271389
Ik denk dat het de Nymphoides hydrophylla 'Taiwan' is.
Bekijk bijlage 271389
Heb de bak, is wel in 1 van de eerste posts te zien, links en achter zwart geverfd met acrylverf van de action, omdat ik dat rustiger vind dan een volledige 3d wand. Was erg tevreden mee in de dubai, dus hier ook gedaan. Planten zijn lileaopsis, staan ook hier wel in de fotoEcht heel mooi! Die planten midden rechts zijn dat Pilularia? En heb je nu een donkere achterwand of is dat gewoon je kast?
Zie foto hieronder voor de andere planten, die lotus/klimop geen idee welke die is. Als iemand het weet 😀 Die plant die drijft is een stuk HC
Bekijk bijlage 271360
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.