Dan weet je wat je te doen staat 😀Merk wel dat ik geen corydoras in de bak heb, blijft veel meer vuil op het zand liggen
Dan weet je wat je te doen staat 😀Merk wel dat ik geen corydoras in de bak heb, blijft veel meer vuil op het zand liggen
Dat gaat nooit passen hoor een volwassen vent in een lido om de corydorasjes na te doen 😀Dan weet je wat je te doen staat 😀
Niet nee?Dat gaat nooit passen hoor een volwassen vent in een lido om de corydorasjes na te doen 😀
Ik dacht dus vrij simpel; corydoras kopen 😱Dan weet je wat je te doen staat 😀
Exactlycorydoras kopen
Tja, beetje in twijfel want denk dat ze binnen no-time de planten los hebben gewoeld. Ook weet ik nog niet goed wat hier komt te zwemmenExactly
Hoogstens die gasprietjes die er staan, hier hebben ze nog nooit een plantje losgerukt, en soms zijn ze echt wild als ze een dolle bui hebben 😀 maar zelfs de Willow mos blijft op zijn plek.denk dat ze binnen no-time de planten los hebben gewoeld
Neem je dwergjes die zijn minder lomp is mijn ervaring, de hasbrosus zwemt mooi op de bodemTja, beetje in twijfel want denk dat ze binnen no-time de planten los hebben gewoeld. Ook weet ik nog niet goed wat hier komt te zwemmen
En mooi ook, die kende ik nog niet.die zijn minder lomp is mijn ervaring
Ik heb ze hier zitten samen met een groep algeneters en zijn hele relaxte visjes, en in een lido kun je rustig 30 dwergjes doen, en door de grootte van de groep laten ze zich goed zienEn mooi ook, die kende ik nog niet.
Volgens mij corydoras aeneusWelke zijn het?
Helemaal fout, daar lijken ze niet eens op.Volgens mij corydoras aeneus
Sorry hoor? Ik ben geen kenner maar de fotos op nternet vond ik wel vergelijkbaarHelemaal fout, daar lijken ze niet eens op.
Anyway: corydoras goldstripe
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.