Killerfish
Well-known member
En omdat ik niet meer foto's toe kon voegen, even hier de before (gedimde leds) en after (volle verlichting)
Mooie foto's hoor.Nog even de tijd genomen om wat meer foto's te maken.
Klopt, was ook zeker gaaf. Maar merkte aan de vissen dat die toch meer in het onderste deel van de bak zwommen en minder bovenin. In de avond wel meer als de verlichting laag stond, maar nog niet echt zoals ze horen. Vandaar de andere inrichting, om ook in de hoogte meer beschutting te creëren. Lijkt goed te werken. Net wel een extra ledstrip besteld ter vervanging van de ledbalk die hierin zit. Dit zodat ik de balk kan dimmen en een mooiere sfeer neer kan zetten met de bak, er hangt nu teveel verlichting boven en ik merkte vanmorgen dat met een meer gedimde verlichting ik de bak nog mooier vind. Goedkoper en beter in mijn ogen dan een dimmer tussen de huidige ledbalk zetten. Daarbij kan ik dan ook beide aquaria op 1 timer zetten, zodat dit tegelijk aan- en uitgaat. Moet het dan even aankijken met de planten hoe die het gaan doen, die moeten natuurlijk wel genoeg licht blijven krijgen. Wellicht dat een paar uurtjes ledbalk ook nog kan helpen, we shall see.En jeetje wat heb je de bak veranderd, het heeft wel iets met die lange takken zo omhoog, maar ik vond de ''before'' toch mooier
Tnx, heb ik ook wel naar gekeken dat ze het oppervlakte zouden bereiken om voor die sfeer te gaan. Vanmiddag de ledstrip binnengekregen dus mooi kunnen installeren. Overdag minder fel en in de avond lekker donker.Het sfeertje is wel leuk zo, beetje biotoop achtig, welke biotoop weet ik dan weer niet![]()
De takken heb je ook mooi tot de waterhoogte, alsof ze doorsteken.
True. En dan niet te vergeten dat er achter me ook nog en bak staatDat kan slechter 😉
Bijna je pronkstuk vergeten 🙂
Mooie foto!En dan niet te vergeten dat er achter me ook nog en bak staat
Erg mooi effect dat hout zo, heel natuurlijk. Doordat de achterzijde zo donker is lijkt het wel of het eindeloos doorgaat.Niet helemaal tevreden meer over de inrichting, voor mn gevoel was er wat hout verschoven of omgevallen. Vanmiddag met de waterwissel dus maar even eea anders gezet met dit als resultaat
Bekijk bijlage 284578
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.