jasper-94
Well-known member
Tnx! Ik ben idd heel blij mee hoe het is geluk. In het echt natuurlijk nog mooier, maar das lastig op de foto te krijgen ?
Haha ja dat zeggen we allemaal natuurlijk hè, in het echt nóg mooier
Tnx! Ik ben idd heel blij mee hoe het is geluk. In het echt natuurlijk nog mooier, maar das lastig op de foto te krijgen ?
Tuurlijk! En al heb jij dezelfde bak, die ziet er weer volledig anders uit.Haha ja dat zeggen we allemaal natuurlijk hè, in het echt nóg mooier
Tnx!Blijft een erg mooie sfeerbak!
Tnx, gelukkig hangen de vissen veel stil waardoor er makkelijk te focussen. Veel met de handmatige stand van de telefoon, want automatisch maakt ie er een heel ander kleurenpalet van met een hoge helderheidMooie plaatjes geschoten!
Gewoon met mn samsungOh, goede kwaliteit dan ook van je telefoon!
Begon met een aantal vuurtjes, toen het 3tal cb en cr wat toch mee is gekomen en nu het citroentje. Wordt een flinke mix zoLeuke garnaaltjes in de bak Mike.
Slagtanden, geen idee welke specifieke soort..
Ssst... heb ze gewoon bruin geverfd. Niemand die het zietVolgens mij niet die van de Olifant
Sinds een dagje... Zie onderstaande post 😀Zie nu pas dat je ook een doorkijkbak hebt!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.