Mooi geheel zo Mike.
Halfjaartje geleden een nieuwe bak neergezet. Doe er nagenoeg niks aan en de bak draait echt geweldig. Planten doen het super en ook de garnalen doen het goed. Kroos blijft in de bak, krijg het er niet 100% uit maar vind ik ook prima. Voorlopig ook nog geen plannen om te snoeien of stekkenOok hier dan maar even een foto. Weinig veranderd dan dat er een gloednieuwe bak staat. Huidige setup met bodemfilter. Water krijgt binnenkort nog even wat thee voor de kleurBekijk bijlage 362175
Deze, de 1.5m aquatlantis, 80cm op mn slaapkamer en vooralsnog een 35L scapersbakje op de eettafel, maar die gaat denk ik weg als de garnalen naar de 80cm verhuist zijnHoeveel bakken heb jij eigenlijk 🤣
Ja das aardig wat 🤣🤣Deze, de 1.5m aquatlantis, 80cm op mn slaapkamer en vooralsnog een 35L scapersbakje op de eettafel, maar die gaat denk ik weg als de garnalen naar de 80cm verhuist zijn
Zeker, ik heb er 2, maar er staat een derde leeg. Maar als ik die op ga starten gaat het een echtscheiding worden ben ik bang 🤣🤣3 straks, valt mee toch 🙈
Ze doen het goed en scholen al leuk samen. Nog wel een beetje vanaf een afstandje, maar das ook niet zo heel gekAltijd leuk om weer wat uit breiding te hebben. Leuk dat jullie weer langs komen! Zin in
Net maar even voor gaan zitten, waar de regenbuien goed voor zijn. Afgelopen week al wat foto's van de visjes gemaakt. Zitten nu zo'n 20 a 25 brigittae in. Staat er 15 extra in bestelling voor woensdag. Maakt dat er straks van beide soorten 35 a 40 inzitten.Dat vraagt om een foto Mike😉
Geweldig wat leuk! Hier helaas geen kans op, zodra de grotere vissen merken dat de cory's eitjes leggen, zitten ze er als de kippen bijKwam begin van de week thuis met een leuke verrassing; de nieuwe cory's hebben eitjes gelegd. Alles in een bakje gedaan en dagje of 2 later de niet bevruchte eitjes eruit gehaald.
Alle eitjes zijn inmiddels uit, eens kijken of we ze groot kunnen krijgen
Bekijk bijlage 376419Bekijk bijlage 376420Bekijk bijlage 376421Bekijk bijlage 376422
Viel me hier nog mee inderdaad dat het er hing. Gelukkig in deze bak geen (grote) rovers, in de aquatlantis heb ik ook nooit eitjes om die reden.Geweldig wat leuk! Hier helaas geen kans op, zodra de grotere vissen merken dat de cory's eitjes leggen, zitten ze er als de kippen bij
Tnx, vooralsnog doen ze het goed en zijn ze uit het ei.Erg leuk Mike en succes met de kleintjes.
Tis een lastige maat om goed te scapen, mits je de juiste materialen hebt iddMooie inrichting voor een Lido. Vooral dat hout komt in deze hoge/smalle bakken mooi naar voren. I love it.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.