Netjes Albert.
Ja, ik ook. En op Mp vondt ik ze telkens te laat… waren ze alweer foetsie. En nu via aquarium-planten.com besteld en dat waren gelijk mooie gewortelde en lengtes.Mooi zo met dat HN. Vind ik sowieso een erg leuke plant.
prima. Heb hem ca 12uur branden met 4uur dimmen. 2uur aan begin en 2uur aan eind vd lichttijd met deze instellingen.En hoe bevalt de.nieuwe verlichting nu naar een tijdje in gebruik te hebben?
Mvg ronald
Zijn er eigenlijk 2. Maar inderdaad gaan ze goedDe Lotus heeft er zin in.
Zit inmiddels ook in mijn bak, hij loopt al uitDe Lotus in jouw bak geeft een mooi contrast, ik ga zo’n bol ook maar eens bestellen.
Heel mooi.Morgen de Bleheri eens wat terugsnoeien.
Ik merkte dat de stroming wat minder werd door al die uitstaande bladeren, nu gaat het weer mooi rondJa die blijven blad geven he en ik haal er ook wekelijks blad af.
heb dr zo maar een handvol in gemikt. Misschien wel teveel. Maar ik mag deze aanblik welZo flink donker en hoeveel elzenproppen heb je toegevoegd? Ik heb ze ook liggen maar ja ben nogal huiverig voor een te donker effect. Hout geeft hier nog genoeg kleur af.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.