Mix van eiken- en beukenblad, maar niet overdreven veel.Netjes Albert en welk blad gebruik jij in de bak?
Ja, heb hem in bedwang, gaat geen blad meer naar de oppervlakte.Netjes en de Lotus heeft het naar zn zin denk ik.
Ik zie er zelfs 4 dus ik zou zeggen niet snoeien😀😀Valt wel mee toch, ik zie nog 3 vissen.........😅.
Echt veel meer kleuren zijn er ook niet heMaar ik houd van groene (en rode) bakken.
Jawel.. bruin? Maar dan zijn ze toe aan plantenvoeding of de GFT.Echt veel meer kleuren zijn er ook niet he![]()
![]()
Idem geel.Jawel.. bruin? Maar dan zijn ze toe aan plantenvoeding of de GFT.
Wil je nu beweren dat ik alle bruine Crypto s in de GFT moet mikken?Jawel.. bruin? Maar dan zijn ze toe aan plantenvoeding of de GFT.
Ze zijn donkerrood… o ja, jij bent deels kleurenblind toch? 😉Wil je nu beweren dat ik alle bruine Crypto s in de GFT moet mikken?![]()
![]()
Bruin is het nieuwe roodZe zijn donkerrood… o ja, jij bent deels kleurenblind toch? 😉
Haha, kenners zijn het met me eens en ze zijn mooi bruin lees ik en vandaar de naamZe zijn donkerrood… o ja, jij bent deels kleurenblind toch? 😉
Zolang het duurt ja die thermoNetjes Albert en zelfs de thermometer hangt weer.
Volgende keer pak ik een boortje en boor hem vast, met een holle wandplug door t glas. Beetje watervaste kit en klaar?Herkenbaar en hier donderen de meeste ook vrij snel van het glas af en dan zet ik hem rechtop in de hoek op de bodem. Maar ja dan zijn er lompe vissen die hem weer omgooien![]()
![]()
Kijk dat klinkt als een goed plan en je weet dat zonodig ik je wel wil komen helpenVolgende keer pak ik een boortje en boor hem vast, met een holle wandplug door t glas. Beetje watervaste kit en klaar?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.