Wat is er nieuw

Lido120 van Fozzy

heb dr zo maar een handvol in gemikt. Misschien wel teveel. Maar ik mag deze aanblik wel
Haha ja dat dacht ik wel. Ik heb ze buiten geraapt en om de dikste kleur kwijt te raken ze dagen in water laten weken en ik schrok van de kleur. Na een aantal uren was het water zo donker als koffie dus ik heb ze nu daarna gedroogd en in een bakje staan en kan wat toevoegen als ik dat nodig vindt. Zal wel geen handvol worden :DD

Haha ja dat dacht ik wel. Ik heb ze buiten geraapt en om de dikste kleur kwijt te raken ze dagen in water laten weken en ik schrok van de kleur. Na een aantal uren was het water zo donker als koffie dus ik heb ze nu daarna gedroogd en in een bakje staan en kan wat toevoegen als ik dat nodig vindt. Zal wel geen handvol worden :DD
Ach, paar keer goed verversen en de kleur wordt dan wel weer minder.

Hmm ,Lekker zo koffie kleurtje , bak ziet er goed uit hoor.

Gisteren toch maar een paar elzenproppen eruit gevist. Water was wel erg donker.

IMG_7127.jpeg

Binnenkort de bak ff een eind leeg halen. Staat nu op een terrariumkast, maar wil hem op een originele Lido onderkast. Meer bergruimte en alles mooi achter deurtjes. Had ff gezocht op internet, daar staan ze voor rond de €100 maar voor bezorgen komt er het dubbele nog bij. Verdienmodel lijkt me. Dus een lfs gemailt om hem te bestellen voor me, en dan haal ik hem daar wel af.

Klus geklaard. Nieuwe kast van Pets Place stond in de winkel in Almelo.
Eerst de legplank hogerop gezet. Plakband op de boor om niet te diep te boren. Aquarium zover mogelijk leeggehaald en daarna met zn 2 even overgezet. Kasten vlak tegen elkaar. Daarna alles aansluiten en vullen weer.

IMG_7137.jpeg
IMG_7138.jpeg
IMG_7139.jpeg
IMG_7142.jpeg

Hard gewerkt! Ziet er netjes uit zo. De opbergruimte is toch wel heel erg fijn. Goede zet van.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan