Wat is er nieuw

Mijn gele vriendjes (JWdeBruijn)

AF070d.jpg
 
Straks zien we die vogel met een camera in de bek vliegen:DD:DD
 
Straks zien we die vogel met een camera in de bek vliegen:DD:DD
Dan krijg je als van zelf foto`s in 'vogelperspectief'.:DD Kikkerperspectief kan ook. Maar een vissenperspectief is er geloof ik niet.
 
Nou wel als je ze een onderwatercamera geeft:!
 
Wildcamera installeren?
Dat is een goed idee. Of hij nou zo wild was weet ik niet, maar met zotheid had hij wel genoeg om daar een boek over te schrijven...🙂 (is maar zotheid hoor)
 
AF071a.jpg
 
Gut ik dacht altijd dat het Ajax was, maar het is Holland....
 
Hoe ging dat liedje ook alweer? Op een slof en een ouwe voetbalschoen...
Zo zie je maar weer. Nooit je oude schoenen weggooien.
 
Gut ik dacht altijd dat het Ajax was, maar het is Holland....
Dat dacht ik ook. Toen ik mijn naam ging gebruiken op het net schreef ik mijn naam als Johny. Vroeger was dat ook zo (op z`n Nederlands). Toen was het ook Johny Hoes en Johny Lion. Valt mij op dat 'Johny' niet meer te vinden is op het net.
 
Ha! dan hebben we nu een manier om jou te onderscheiden van de andere Johns! We gaan je Theodoor noemen!
 
Ik wordt John genoemd maar eigenlijk is het Johnny en ja dan met 2 keer een n hoor John. Ook Johnny Hoes is met dubbel n😉
Mn officiele naam is Jan Theodoor🙄

https://nl.wikipedia.org/wiki/Johnny_Hoes
Ik zei ook vroeger. Toen ik voor het eerst het net op ging hielp een vriend mij daarmee. Dus we moesten een E-mail adres hebben. John de bruijn enz. Maar dat ging niet, John dit en John dat was er allemaal al. We hebben er toen voor gekozen om Johny te gebruiken. Dus ook mijn vriend schreef johny met 1 n. Ik ben toen gaan kijken naar namen Johny en Johnny. En net wat ik zeg, Toen was het nog Johny Hoes en Johny Lion.
 
Die mensen die op de fiets zijn die zijn zuinig en die in de RR rijdt heeft een flinke lening bij de bank :DD
 
Die mensen die op de fiets zijn die zijn zuinig en die in de RR rijdt heeft een flinke lening bij de bank :DD
Jaren geleden had ik ook zulke auto`s. Je kon ze in dozen kopen. Matchbox en Dinky Toys.:DD
 
Ja nu je dat zegt dat had ik ook. Maanden geleden kwam mn vader met een tasje aan met van die echte metalen autootjes die hij nog had gevonden uit mn jeugd.
Een aantal staan nu op de letterbak en daar hebben we vroeger veel mee gespeeld John.
 
Ja nu je dat zegt dat had ik ook. Maanden geleden kwam mn vader met een tasje aan met van die echte metalen autootjes die hij nog had gevonden uit mn jeugd.
Een aantal staan nu op de letterbak en daar hebben we vroeger veel mee gespeeld John.
Ja...VROEM VROEM.
 
AF071d.jpg
 
Zinloos geweld?
Biologische bestrijdingsmiddelen tegen insectenvraat?
 
De reden staat vast wel ergens op google 😉
 
Zinloos geweld?
Biologische bestrijdingsmiddelen tegen insectenvraat?
Ik geloof dat het in controle houden van bladluis ook meespeelde...
 
Luis???? Dus als ik 2 van die Lievenheersbeestjes op mn hoofd zet dan ben ik mn luis kwijt? 🤣 🤣
 
BLADluis. Dus tenzij er blaadjes uit jouw oren groeien, heeft dat geen nut.
 
AF072a.jpg
 
Luis???? Dus als ik 2 van die Lievenheersbeestjes op mn hoofd zet dan ben ik mn luis kwijt? 🤣 🤣
Nou....Je begint met twee. Het moet wel een stelletje zijn. 🙂
 
BLADluis. Dus tenzij er blaadjes uit jouw oren groeien, heeft dat geen nut.
Dat klopt. Ik had een leuk plantje op de markt gekocht. Maar thuisgekomen kon ik geen geschikt potje er voor vinden. Alleen water geven gaat een beetje moeilijk.
 
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan