Wat is er nieuw

mss zijn Rio nanay 900 liter

• Onderwerp starter Onderwerp starter mss
  • Startdatum Startdatum
Carithius zei:
Prachtig! Hier doe ik mijn hoedje voor af :petjeaf:

Hihi, Bedankt voor je compliment word gewaardeerd.

Cowboynl zei:
Mooi. Hoeveel ramirezis heb je???

9 exemplaren nog erg jong zoals je kunt zien aan de grootte, ze zwemmen als een school samen (nog wel).

Nu weer verder zoeken he.

Ik had alweer een poosje niet in je album gekeken en ik schaam me diep haha. Ik zie dat je werkelijk prachtige dieren in je bak hebt nu. Schitterende L-nr's en wildvang Rami's....zucht! Ik mis nu alleen nog een stuk of 10 discusvissen haha

Gr Robin

Robin-S zei:
Ik had alweer een poosje niet in je album gekeken en ik schaam me diep haha. Ik zie dat je werkelijk prachtige dieren in je bak hebt nu. Schitterende L-nr's en wildvang Rami's....zucht! Ik mis nu alleen nog een stuk of 10 discusvissen haha

Gr Robin

Schaam je inderdaad 😉 haha bedankt weer voor je complimenten ben erg blij dat ik voor de wildvang Ramirezi ben gegaan zijn nog jong maar vol potentie aan de kleur te zien (mooi zijn om daar nakweek van te hebben lol).

Discus gaat het niet worden max iets van 12-155 cm wat er nog bij komt maar de kans is groter dat het kleiner wordt.

Grote vissen wil je er als max bij.
Ik zou het eerder bij 15 cm houden in plaats van 155 cm. 😉 😛

Haha, Was me niet op gevallen uiteraard max 15 cm, maar de kans is groter dat het onder 10 cm blijft.

Nog nooit Eques gehouden was me niet bewust dat ze zo leuk waren om naar te kijken 🙂 die ga ik zeker aanvullen

Vinden wij ook niet erg hoor 🙂

Mooie bak Stijn, sfeervol ingericht en heel mooi bestand geworden. Ben zelf ook een groot fan van eques..... Vooral de Colombiaanse variant; die is wat meer bordeauxrood in plaats van bruin.

Erwin1982 zei:
Mooie bak Stijn, sfeervol ingericht en heel mooi bestand geworden. Ben zelf ook een groot fan van eques..... Vooral de Colombiaanse variant; die is wat meer bordeauxrood in plaats van bruin.

Bedankt voor je compliment,

Zou het dus zomaar kunnen zijn dat ik die variant heb want sommige vertonen een rode glans over hun lichaam en rood in hun staart.

Wil eventueel nog een apistogramma soort toevoegen mis toch wel dat zandhap gedrag 🙂

Zwits zei:
mooie foto's! :thumbs:

Beter een reactie dan geen..Bedankt voor je compliment al heb ik volgens mij iets aan de camera veranderd want foto's zijn duidelijk minder scherp

Ziet er goed uit hoor. Die l is echt super

Richvio zei:
Ziet er goed uit hoor. Die l is echt super

Bedankt, Die L is inderdaad mooier dan verwacht en heb er 3 van zijn uberhaupt niet schuw je ziet ze de hele dag door.

Dat is het fijnste idd. Dat je ze gewoon ziet

Ietsje minder scherptediepte dan wordt de sluitertijd sneller?
Voor de rest mooie foto's en een prachtig l-nummer, zeer mooie vissen!

groetjes John.

John. zei:
Ietsje minder scherptediepte dan wordt de sluitertijd sneller?
Voor de rest mooie foto's en een prachtig l-nummer, zeer mooie vissen!

groetjes John.

Bedankt voor de info, wat dat betreft nog een leek ga vandaag eens wat spelen met de settings.

Bedankt voor je compliment ook.

dat zijn nog eens mooie L nummers zeg
ben blij dat je de bak nu lichter hebt kon op de eerste foto�s maar weinig zien maar nu :thumbs:

groet

jaap

flipper34 zei:
dat zijn nog eens mooie L nummers zeg
ben blij dat je de bak nu lichter hebt kon op de eerste foto�s maar weinig zien maar nu :thumbs:

groet

jaap

Hallo Jaap,

Bak is nog steeds donker enkel tijdens foto's maken zet ik er een extra lampje bij 😉..Bedankt voor je complimenten ben nu aardig tevreden over het bestand de L-nummers zijn een waar genot de hele dag bezig etc

ziet er goed uit 🙂
wat is je bestand nu??
en waar ga je naar toe qua bestand??

Dravik2 zei:
ziet er goed uit 🙂
wat is je bestand nu??
en waar ga je naar toe qua bestand??

Bedankt 🙂

Bestand nu is

9 jongen wildvang Ramirezi
4 L-nummers waarvan 3 10-12 cm en 1 groeit enorm langzaam maar kan uit eindelijk 20 cm halen.
50 paracheirodon simulans
20 nannostomus eques

Waar ik naar toe wil

1 a 2 Koppels Ramirezi
4 L-nummers
70 paracheirodon simulans
30-40 Nannostumus eques

Nu zoekende voor geschikte cichliden voor erbij en nog 2 meervallen meer zal het niet worden.

blijft een mooie bak, met prachtige vissen!

doordat je er geen grote vissen in heb zitten ziet de bak er heerlijk groot uit!

wel zou ik persoonlijk de legbuizen iets dieper ingraven ziet er dan nog natuurlijker uit!

jakkie30 zei:
blijft een mooie bak, met prachtige vissen!

doordat je er geen grote vissen in heb zitten ziet de bak er heerlijk groot uit!

wel zou ik persoonlijk de legbuizen iets dieper ingraven ziet er dan nog natuurlijker uit!

Klopt, wilde eerst wat grotere vissen gaan houden maar toch besloten bij dit aquarium enkel kleinere max 15 cm toe te voegen. Wat betreft de buien klopt heb wat stukjes hout liggen die wil ik erover strooien.

Bedankt voor je complimenten

Prachtige foto's en wat een mooie visjes zeg! 🙂

Wat zien ze er anders uit zeg. Die wildvang

Prachtige vissen!
ik vind wildvang toch echt mooier

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan