Nieuwe bak van 275 cm (CVS)

Ik zou zeggen laat hun het maar oplossen, als er veel water tussen het glas en de betonplex zit gaat dat er niet zomaar weer tussenuit.
Als je de bak straks gaat vullen heb je zelfs kans dat het voor altijd opgesloten zal zitten.

TS
C

CVS

Ik zou zeggen laat hun het maar oplossen, als er veel water tussen het glas en de betonplex zit gaat dat er niet zomaar weer tussenuit.
Als je de bak straks gaat vullen heb je zelfs kans dat het voor altijd opgesloten zal zitten.
Klopt dat ga ik ze ook laten doen.

En gaat niet om heel veel water en een probleem gaat het volgens mij ook niet opleveren.

Vandaag telefonisch met ze gesproken. In de overloop wordt een soort van hars gegoten om het dicht te maken. Enkel dan zou ik de PVC er niet meer uit krijgen. Ik kan mij niet bedenken (behalve verhuizen) dat dat een probleem wordt ? Gaven hun ook aan als enige probleem.

En buiten de bak een glasplaat er over heen gelijmd.

TS
C

CVS

Vandaag maar even bezig geweest om een ledstrip te plaatsen in mijn kast. Maakt alles toch zichtbaarder.

Strip is zo'n geseald geval van 10 (!!!) meter dus hem lekker netjes er in verwerken ging niet maar met Tesa tape voor de badkamer hoop ik dat alles goed op zijn plek blijft!

Flink aquarium zeg :petjeaf:.
Wel balen dat je een lek had.
Hopelijk wordt het netjes opgelost zodat je snel weer kan beginnen aan de opstart.
Ik ben wel benieuwd wat het gaat worden!

TS
C

CVS

Ja een 180 graden bochtje maken wordt lastig met zo'n strip, maar was één enkele baan niet voldoende geweest?
Ja met één LED strip had het ook gelukt alleen kwam me vader met deze aanzetten :) Was € 20,00 dus kost ook niet de wereld.

Ik heb in ieder geval genoeg licht om een keer in de avond iets te doen. Weet uit ervaring dat goed zicht belangrijk is!

Als goed is komt Aqualife dinsdag of woensdag de boel maken. Dan ben ik het weekend weg en gaat hij maandag gevuld worden.

Nog zonder zand er in in ieder geval eerst even goed spoelen en de pomp afstellen.

Eerste vissen zal eind juli worden.

Groep Geophagussen Altifrons komt er sowieso in.

Ja met één LED strip had het ook gelukt alleen kwam me vader met deze aanzetten :) Was € 20,00 dus kost ook niet de wereld.

Ik heb in ieder geval genoeg licht om een keer in de avond iets te doen. Weet uit ervaring dat goed zicht belangrijk is!

Als goed is komt Aqualife dinsdag of woensdag de boel maken. Dan ben ik het weekend weg en gaat hij maandag gevuld worden.

Nog zonder zand er in in ieder geval eerst even goed spoelen en de pomp afstellen.

Eerste vissen zal eind juli worden.

Groep Geophagussen Altifrons komt er sowieso in.
Op iedere ledstrip staan tekentjes waar je hem doormidden kan knippen :thumbs:

Aqua(s)chat-room
Help Users
  • No one is chatting at the moment.
  • TonHageraats:
    Anderkleurtje gebruikt :D
    Link
  • NicoleE:
    Ja ik zie wit op donkere achtergrond, en jij? Toch niet wit op wit?
    Link
  • TonHageraats:
    Ik zie jouw teksten als wit op wit, pas als ik selecteer kan ik het lezen.
    Link
  • NicoleE:
    Hmmm hoe zet ik dat terug naar standaard?
    Link
  • TonHageraats:
    Via settings, kleur aan klikken en het gummetje gebruiken.
    Link
  • NicoleE:
    Ik ga proberen, zoefkes... en bedankt!
    Link
  • NicoleE:
    Test test
    Link
  • TonHageraats:
    Prima zo :thumbs:
    Link
  • NicoleE:
    Dank je Ton
    Link
  • TonHageraats:
    Ik ga weer even wat doen. laters.
    Link
  • jessicapilon:
    Ja op de donkere ondergrond zag ik het wel goed :D :D
    Link
  • jessicapilon:
    avond allemaal
    Link
  • Link
  • jessicapilon:
    avond Stevy
    Link
  • Hoogheid:
    Een hele goede avond allemaal!
    :koffie:
    Link
  • jessicapilon:
    avond Hoogheid
    Link
  • Link
  • jessicapilon:
    Het is al wat aan het afkoelen gelukkig
    Link
  • Hoogheid:
    Ja, het begint eindelijk dragelijk te worden buiten. Wij hebben praktisch de hele dag volle zon in onze tuin, heerlijk maar vandaag wat warm. Dus ik heb de schaduw opgezocht onder een boom waar een koppeltje duiven een het bouwen is aan een veilig nestje vermoed ik. Het was een fijne dag vandaag.

Hoe zag jullie dag eruit vandaag?
    Link
  • jessicapilon:
    zoals elke dag zo ongeveer maar dan doen we alles een tandje langzamer met die warmte
    Link
  • jessicapilon:
    moge allemaal
    Link
  • jessicapilon:
    middag allemaal
    Link
  • jessicapilon:
    avond
    Link
  • DenDaFF:
    Hey, ben even niet actief geweest op het forum. Update ziet er goed uit! Paar puntjes die ik wel gemerkt heb hier: forum reageert hier opmerkelijk trager? Via smartphone krijg ik steeds (na enkele sec al) doorverwijzing naar reclame pagina. Nog mensen die dit hebben?
    Link
  • DenDaFF:
    verder, toppie ! :-)
    +1
    Link
    DenDaFF: verder, toppie ! :-) +1
    Bovenaan