Hier is de kruipruimte redelijk hard paar grote tegels erin van 50x50 stempels erop en staat zo stevig als een huis.Ik heb er ook aan gedacht maar dat heeft enkel nu als je die stempels ook op een bodem laat rusten die geheid is.
Stenen of tegels of balken e.d. heeft geen enkel nut die zakken gewoon weg als het doorzakt.
Dat zei een bouwkundig ingenieur die ik kende.
De berekening van het gewicht van de vloer of die het aankan is bijna niet te doen zei hij.
Aanvulling: het gaat ook om een redelijke termijn. Het is helaas niet vastgelegd bij mijn weten dan, wat een redelijke termijn is. Ik heb laatst een koop om die reden kunnen ontbinden (termijn van 2 maanden voor reparatie van 5 dagen oude op maat gemaakte oordopjes).Mijn gedacht Richard. Ik zou ook het vertrouwen in de bak kwijt raken overigens.
Ik vraag me af of je een beroep op het consumentenrecht kunt doen en vragen om een hele nieuwe bak nu de aangeboden oplossing niet bleek te werken. Ik vraag me daadwerkelijk af of je een tweede reparatiepoging hoeft te accepteren.
Nieuw glasplaatje in de overloop ofzo?
Ja idd. Hopelijk kan je nu dan eindelijk beginnen.
Erg benieuwd wat je ervan gaat maken.
Aangezien ik ook nog stiekem aan deze achterwand zat te denken omdat ik twijfelde om ook weer naar zoetwater te gaan.
Had zelf ooit de tropical tree trunk van Rockzolid. Achteraf kwam ik erachter dat je deze wel beter kon behandelen met epoxy.Ja die achterwand vond ik zelf ook heel mooi en hij zit er ook super mooi in! Voordeel is dat er op deze geen expoy moet en bij vele wel.....
Bak wordt weinig tot geen planten en wat stukken kienhout (heb er al twee) en dan lekker veel robuuste grote vissen.
Zou de bak helemaal vullen en hem een dag laten staan eens kijken of er dan nog niets gebeurd is beter safe dan sorry of natte voeten 😀 😀
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.