Nieuwe forum software vragen, fouten, verbeteringen enzovoort


Ik ook niet meer, net de laatste update van die toepassing erop gezet maar dat helpt ook niet, denk dat we moeten wachten totdat de auteur een update uitbrengt.
Op gewone pc zie ik het nog wel....
Ok. top dank, en ik hoor ook niets om mijn vorige vraag en die van daniel

Ik zie dit ook liever met Wat is er Nieuw boven.

Dit is helaas nog steeds niet aangepast en dat standaard 'ongelezen' filter vind ik erg vervelend. Zelfs zitten denken om met een addon zelf de link van de knop "Nwe berichten" bovenaan aan te passen ;) maar ik heb een andere oplossing gevonden.

Klik op die knop "New berichten" en klik dan rechts op het filter in de groene balk. Vink "Ongelezen onderwerpen" uit en "Opslaan als standaard" aan. Nu heb je de oude werking van de knop New berichten met als enige vervelende een lege groene balk bovenaan.
Bekijk bijlage 309125
@sschot @Ancistruz
 
ja, dat hebben we vaker aangepast en daar kwamen altijd opmerkingen over, denk met de huidige instelling de meesten tevreden zijn....
 
Post net een bericht, klik hiervoor maar 1 keer op 'plaats reactie' maar mijn reactie verschijnt 3 keer.
Windows 10, Chrome.
 
Test en 1x klikken....
 
hmm geen last van....
 
Post net een bericht, klik hiervoor maar 1 keer op 'plaats reactie' maar mijn reactie verschijnt 3 keer.
Windows 10, Chrome.
heb je een url naar die posting? kan ik in de log kijken wat een oorzaak zou kunnen zijn....
 
heb je een url naar die posting? kan ik in de log kijken wat een oorzaak zou kunnen zijn....
 
Zou er niet een handschrift lettertype in het rijtje bij mogen komen, bijv GiGi of een Script MT Bold bijv. ??
 
Komt de tekstkleur nog terug aub ?
 
Werkt dit? Tekstkleur?
Ok.. enneuh hoe doe je die want die druppel in de opmaak is weg ??

:oopss:

2020-10-18_12-19-00.png
 
Ok.. enneuh hoe doe je die want die druppel in de opmaak is weg ??

:oopss:

Ik pest je, die knop is er inderdaad niet. Maar dit forum ondersteund BBCODE en daarmee kun je alsnog tekstkleur maken door zoiets te doen:
Code:
[color=red] Jouw tekst [/color]

😢
 
Ik vind het wel erg handig dat als ik een topic plaats dat ik eerst een voorbeeld kan kijken voordat ik tot publiceren overga. Die is nml. verdwenen

En waar is de keuze gebleven om een afbeelding op ware grootte in te voegen? Ook deze functie is verdwenen!
Nu krijg ik een thumbnail :juggle:
 
ik zie het toch echt op ware grootte....heb je een URL waar dit zich voordoet?
 
ik zie het toch echt op ware grootte....heb je een URL waar dit zich voordoet?
 
Lijkt er op dat Cornelius die foto als bijlage heeft toegevoegd en niet in-line in het bericht heeft geplaats.
 

Ik heb de foto vergroot en dat kun je zelf als het goed is ook doen door bovenin de foto voor die optie te kiezen.
 
Potjandorie, nu kan ik zelf de foto niet groot weergeven terwijl dat voorheen wel kon.

Edit: als ik na het plaatsen op bewerk klik dan krijg ik pas de optie volledige afbeelding of miniatuur.
 

Bijlagen

  • 20200920_103957.jpg
    20200920_103957.jpg
    451.5 KB · Weergaven: 129
Vreemd, ik voeg altijd een foto toe via 'voeg bestand toe' en dan kreeg ik de optie thumnail of volledige afbeelding. Die functie is er niet meer.

Maar ik kan idd wel in-line (Crl-P) die keuze maken

zwampic.png
 
Ik zie zoals je ziet die optie niet als je hem toevoegd:

1603354000115.png
 

Bijlagen

  • 20200920_103957.jpg
    20200920_103957.jpg
    451.5 KB · Weergaven: 127
Vreemd, ik voeg altijd een foto toe via 'voeg bestand toe' en dan kreeg ik de optie thumnail of volledige afbeelding. Die functie is er niet meer.

Nee ik dus ook niet meer behalve als je na het plaatsen het via bewerken doet.
 
En als je hem gaat bewerken dan is die optie er dus wel zoals je kunt zien:
1603354150648.png
 
John herstart je PC, er wacht een windows update voor je :D
 
spongebob-aquarium-set.jpg


dit plaatje is 250 x 300 pixels, lol
 

Terug
Bovenaan