Nieuwe forum software vragen, fouten, verbeteringen enzovoort


Ja maar je kunt hem daar ook als volledige afbeelding invoegen als je op dat balkje klikt, maar dat balkje is volgens mij niet goed geplaatst. Ik moet het zo maar gaan doen (als ik er aan kan wennen ;) )
Ja, inderdaad; er loopt nog wat tekst door achter de prullenbak valt me net op.
Gewoon op invoegen klikken en dan krijg je beide opties goed te zien.
 
Is dat balkje wel goed geplaatst dan? Het oogt mij alsof daar tekst door elkaar loopt.
Zover ik me herinner is dat altijd al zo geweest en het werkt prima zolang je maar oplet dat je niet op dat prullenbakje klikt ;)
Het woord opties staat deels achter dat prullenbakje.
 

updates op dit album kan ik niet zien
 

updates op dit album kan ik niet zien
Laatste bericht was vandaag om 06.30 uur wat ik zie.
 

updates op dit album kan ik niet zien
Hier lukt het ook om die te openen.
 
ik krijg dit:

Oeps! We zijn enkele problemen tegengekomen.​

 
Screenshot_20210210-113419.jpg
 
Probeer eens een andere browser?
 
Andere browser geprobeerd zelfde probleem.
Chrome en Edge op de laptop en Chrome op de telefoon.

Maar....
zodra ik afmeld dan zie ik de page wel, dus als mezelf geeft de page een fout maar als gast dan zie ik het.
Dus ergens in mijn profiel wordt de page geblokkeerd.
 
Heb je misschien een grote mond gehad naar Marcel de laatste tijd? :DD Als ik moderator was zou ik mensen allerlei vage bans geven. Wel dit topic, niet dat topic. En onverklaarbaar knalroze thema's die niet weg te krijgen zijn etc...

;)
 
Andere browser geprobeerd zelfde probleem.
Chrome en Edge op de laptop en Chrome op de telefoon.

Maar....
zodra ik afmeld dan zie ik de page wel, dus als mezelf geeft de page een fout maar als gast dan zie ik het.
Dus ergens in mijn profiel wordt de page geblokkeerd.
Van achter de schermen is er niets te zien wat dat zou kunnen veroorzaken, het vreemde is dat er ook geen verdere meldingen daarover komen.
 
Andere browser geprobeerd zelfde probleem.
Chrome en Edge op de laptop en Chrome op de telefoon.

Maar....
zodra ik afmeld dan zie ik de page wel, dus als mezelf geeft de page een fout maar als gast dan zie ik het.
Dus ergens in mijn profiel wordt de page geblokkeerd.

Al eens geprobeerd de cache/cookies te verwijderen?
 
Cookies zijn per browser, starten met Edge ipv Chrome zou daar dan geen last van moeten hebben.
Incognito scherm van Chrome werkt volledig zonder opgeslagen cookies, en heeft hetzelfde gedrag.

Zodra ik inlog dan doet die link het niet, ben ik niet ingelogd dus als gast zie ik de inhoud van de link wel.
Dat staat dan ook los van cookies.
 
Cookies zijn per browser, starten met Edge ipv Chrome zou daar dan geen last van moeten hebben.
Incognito scherm van Chrome werkt volledig zonder opgeslagen cookies, en heeft hetzelfde gedrag.

Zodra ik inlog dan doet die link het niet, ben ik niet ingelogd dus als gast zie ik de inhoud van de link wel.
Dat staat dan ook los van cookies.
Zoals Cedrix zegt kan het ook aan de Cache van je device liggen....hele geschiedenis wissen wil nog wel eens helpen.
 
Cache weg
Cookies weg
Nog steeds oeps
 
Was je voorheen niet donateur Marcel en daarom minder reclame zag?
 
Ik heb nu de gratis versie maar aangezet. Dat werkt ook goed.

Zal eens kijken of er nog wat kleingeld in de pot zit.
 
Ik heb nu de gratis versie maar aangezet. Dat werkt ook goed.

Zal eens kijken of er nog wat kleingeld in de pot zit.
Ik heb onlangs ook het kleingeld uitgegeven aan het forum :))
Je ontvangt inderdaad wel geen melding als je donateurschap afgelopen is.
 
Wat is hier aan de hand
Schermafdruk op 2021-03-19 09-59-38.png

commentaar is niet op normale wijze zichtbaar
 
Morgen allemaal.
In Firefox op de Android Samsung telefoon verschijnt nergens de editor en het toetsenbord. Wellicht ervaren meer mensen dat.
 

Terug
Bovenaan