Nieuwe forum software vragen, fouten, verbeteringen enzovoort


Ik mis van verschillende mensen, inclusief van mezelf, de avatars. Ook is het veld waarin je kunt reageren nog maar 3 regels hoog. Verder mis ik alle opties boven het invoerveld, zoals link invoegen, quotes, tabel maken etc. Het invoerveld voor reacties is natuurlijk wel met de hand groter te 'trekken' maar dit is erg onhandig om bij elke post te moeten doen. MEt 3 regels ben je het overzicht kwijt van wat je getypt hebt. Verder inderdaad bij het aanhangen van een bijlage de melding over verouderde browser. Windows en Chrome laatste versies hier op de PC. Zal allemaal te maken hebben met de 'verouderde' browser
 

Bijlagen

  • Knipsel.JPG
    Knipsel.JPG
    48.6 KB · Weergaven: 78
Ik weet wat er speelt maar met firefox 101.0.1 heb ik geen reactie veld meer zie foto.
Schermafdruk op 2022-06-10 09-15-55.png

kan geen letter meer ingeven anderen er ook last van.
 
Ik heb dat ook regelmatig en dan laat ik de ccleaner erop los en dan werkt het weer. Opnieuw opstarten veranderd hier meestal niets.
 
Ja het was mij vandaag ook opgevallen Wouter en ik heb deze vraag bij de eigenaar neergelegd dus even geduld aub;)
 
Hier geen last van en misschien even opnieuw opstarten of cookies en troep verwijderen? Ik roep maar wat maar zover ik zie ben je de enige met dit probleem.
 
Nu heb ik iemand op de blok staan wat veel rust geeft maar het forum geeft dan wel aan dat er ongelezen berichten staan als ik dan dat forumonderdeel open zie ik niks staan maar moet ik wel dat onderdeel als gelezen aanmerken, beetje irritant vind ik dat
 
Die posten staan wel bij nieuwe berichten als ik je goed begrijp en dat klopt. Maar goed je kan de post niet lezen en dat is de opzet.
 
Nu heb ik iemand op de blok staan wat veel rust geeft maar het forum geeft dan wel aan dat er ongelezen berichten staan als ik dan dat forumonderdeel open zie ik niks staan maar moet ik wel dat onderdeel als gelezen aanmerken, beetje irritant vind ik dat
Je hebt ook een 'niet meer volgen' knop voor elk topic,misschien helpt dit.
Screenshot_20221017-203910_DuckDuckGo.jpg
 
Nu heb ik iemand op de blok staan wat veel rust geeft maar het forum geeft dan wel aan dat er ongelezen berichten staan als ik dan dat forumonderdeel open zie ik niks staan maar moet ik wel dat onderdeel als gelezen aanmerken, beetje irritant vind ik dat
Wellicht van blok af halen en weer op blok zetten?
Dat wilt soms wel helpen.
 
Ik denk dat Antje negeren bedoeld want anders praat je over een heel topic en niet over 1 persoon.
 
Als je men negeert zou je ook niet een melding moeten zien van enige update van een topic.
Wellicht heeft Antje die specifieke persoon ook op volgen gezet waardoor het systeem niet kan onderscheiden. van meldingen die de persoon maakt en de daadwerkelijke post die ze dan niet ziet.

1666083092425.png


Staat die aan bij diegene @Nicolientje-W
 
Zover ik weet is het zo dat als je lid A op negeren hebt staan dat posten van lid A nog wel zichtbaar zijn bij nieuwe berichten. Dat herinner ik me tenminste maar goed dan zie je ook dat het een post is van lid A dus daar klik je dan ook niet meer op neem ik aan.
 

Terug
Bovenaan