Nieuwe forum software vragen, fouten, verbeteringen enzovoort


Bij mij ook zo te zien :)
 
De hoofdpagina blijft hier nu weer normaal gefixeerd staan. Dus dat is verbeterd.
Alleen de lege vlakken (waar een ad zou staan) die zijn er nog steeds.
 
Waarom zie ik een vraagteken bij @NicoleE en @jessicapilon ?

A486CBD7-3645-4721-8E54-E94EABA1C8B7.png
 
Dat zag ik vanmiddag ook op een bepaald moment maar daarna is het me niet meer opgevallen.
Komt misschien omdat Nicole en ik vage personen zijn;)
 
Ik zag het probleem met enkele avatars net weer en heb het gemeld bij de eigenaar.
 
Il wil niet moeilijk doen maar bij mij staan de nieuwe berichten niet goed. Letters staan onder mekaar .
Ik heb het alweer opnieuw dat de letters bij de nieuwe berichten onder mekaar staan :(
Is sinds gisteren avond zo.
 
Je meent het niet zeg. Ik meld het en ga vragen hoe dit steeds bij Lysia en jou kan gebeuren. Ik vermoed dat @Lysia het ook weer heeft dan.
 
Ik heb Firefox als browser, ccleaner en opnieuw opstarten helpen niet. Misschien is dat nuttige info?
 
Ik heb Firefox als browser, ccleaner en opnieuw opstarten helpen niet. Misschien is dat nuttige info?
Ik ook maar ik heb er geen last van gehad maar heb ook aan de eigenaar gevraagd wat de reden kan zijn omdat telkens jij en Marc daar last van hebben.
 
Ik heb het alweer opnieuw dat de letters bij de nieuwe berichten onder mekaar staan :(
Is sinds gisteren avond zo.

Ik heb Firefox als browser, ccleaner en opnieuw opstarten helpen niet. Misschien is dat nuttige info?
Hebben jullie dat sinds de overgang naar de nieuwe server? sinds die tijd kan ik nl niet meer via mijn reguliere glasvezelaansluiting (Caiway) op het forum. Zit nu op de hotspot van Ziggo, werkt zo wel. Maar is niet zoals het hoort lijkt me.
caiway al benaderd weten het zo ook niet, en @Marcel is ook door zijn mogelijkheden.
 
Hebben jullie dat sinds de overgang naar de nieuwe server? sinds die tijd kan ik nl niet meer via mijn reguliere glasvezelaansluiting (Caiway) op het forum. Zit nu op de hotspot van Ziggo, werkt zo wel. Maar is niet zoals het hoort lijkt me.
caiway al benaderd weten het zo ook niet, en @Marcel is ook door zijn mogelijkheden.
Wellicht een blokkade vanuit caiway. En of blokkade in je modem.


Als je op de wifi zit en je opent cmd
En typt ping aquaforum.nl

Krijg je dan respons?

En dan tracert aquaforum.nl
 
Wellicht een blokkade vanuit caiway. En of blokkade in je modem.


Als je op de wifi zit en je opent cmd
En typt ping aquaforum.nl

Krijg je dan respons?

En dan tracert aquaforum.nl
Man, k heb al van alles geprobeerd ook samen met Marcel. Zelfs de Ping. Ik heb Caiway al gevraagd om een nieuw modem, maar die schieten ook niet op.. luie helpdesks en onwetende lui..
 
Hebben jullie dat sinds de overgang naar de nieuwe server? sinds die tijd kan ik nl niet meer via mijn reguliere glasvezelaansluiting (Caiway) op het forum. Zit nu op de hotspot van Ziggo, werkt zo wel. Maar is niet zoals het hoort lijkt me.
caiway al benaderd weten het zo ook niet, en @Marcel is ook door zijn mogelijkheden.
Ik heb dat al langere tijd dat het probleem zich af en toe eens voor doet,
nu was het nog maar een weekje geleden dat ik het gehad heb.
Ik heb 2 laptops en heb het probleem als het er is dan ook op beide.
 
De problemen bij Marc en Lysia spelen al langere tijd en als ik dit meld dan heeft Marcel dat heel snel verholpen. Dat van Albert staat er los van neem ik aan en ik hoop dat ze hem snel van een nieuwe modem voorzien.
 
De problemen bij Marc en Lysia spelen al langere tijd en als ik dit meld dan heeft Marcel dat heel snel verholpen. Dat van Albert staat er los van neem ik aan en ik hoop dat ze hem snel van een nieuwe modem voorzien.
Ja klopt,
het zijn volgens mij de bovenste 5 nieuwe berichten die verspringen en waarvan dan de letters onder elkaar komen te staan.
Soms klik ik op nieuwe berichten en staan ze goed voor enkele seconden,
en dan verspringt het weer.
Maar goed,het zal wel weer in orde komen (y)
 
Het lijkt terug in orde te zijn bij mij (y)
 
Man, k heb al van alles geprobeerd ook samen met Marcel. Zelfs de Ping. Ik heb Caiway al gevraagd om een nieuw modem, maar die schieten ook niet op.. luie helpdesks en onwetende lui..
Heb je al eens een andere DNS server geprobeerd in te stellen?

Groeten,

Leopard
 
Heb je al eens een andere DNS server geprobeerd in te stellen?

Groeten,

Leopard
zeker wel. Wat ik al eerder postte, heb samen met Marcel allerlei dingen getest.
 
zeker wel. Wat ik al eerder postte, heb samen met Marcel allerlei dingen getest.
Hm oke, dan weet ik het ook niet meer. Meestal als iets niet werkt is het of DNS of firewall.

Groeten,

Leopard.
 
Bij mij is het forum traag. Blijft vaak lang zoeken naar een pagina, avatars die te laat laden en de balk die begint met de link naar nieuwe berichten staat vaak midden op mijn scherm.
Sinds de nieuwe server speelt dit.

Momenteel op de iPad, op de antieke PC minder last.
 
Heb je nog last van die avatars Nicole want ik had dat een paar dagen terug ook maar nu niet meer.
 
Heb je nog last van die avatars Nicole want ik had dat een paar dagen terug ook maar nu niet meer.
Op de iPad in elk geval wel. Het duurde een seconde langer of zo tot die zichtbaar waren, maar het hele forum vond ik gisteravond traag.

Edit: zag nu ook dat mijn avatar een fractie van een seconde langer nodig had om te laden dus ook op de PC is het nog niet wat het moet zijn.
 
Ja ik heb er hier geen last meer van maar ik zal het melden en roep iedereen op om het hier te melden als er dingen niet goed werken.
 
Bij mij werkt alles,
maar met momenten traag,zeer traaaaaag......
maar het werkt wel (y)
 
Ook hier elke keer laadtijd.
 
Goed meerdere leden dus en ik ga dat doorgeven weer.
 
De eigenaar is ermee bezig en morgen zal het vermoedelijk weer zijn opgelost.
 
De eigenaar is ermee bezig en morgen zal het vermoedelijk weer zijn opgelost.
Ben eigenlijk vooral mobiel online geweest en kan er daardoor nu niks zinnigs over zeggen.
 

Terug
Bovenaan