Volgens mij zijn we aan een mooie update toe Ben😉
Om verwarring te voorkomen: Mijn vrouw kijkt naar voetbal en ik werk aan mijn controller...Volgens mij ben je en heel handig en kijk je graag na voetbal 😀
Waar naar?Ben benieuwd Ben.
Waar naar?
Dag allemaal,
Vandaag vlijtig geweest en mijn bak een flinke snoeibeurt gegeven. Alles staat er, vind ik tenminste, weer netjes bij.
Nu mijn aquarium controller perfect werkt denk ik erover om een doseer systeem te maken met vier peristaltische pompjes. Weer op Arduino basis. Dat lijkt niet al te ingewikkeld, zeker niet t.o.v. mijn aquarium controller, en is erg goedkoop te doen.
Ah, ok. Nou dat gaat wel goed komen. Dit soort dingen neem ik altijd de tijd voor. Ook al omdat ik graag dingen anders maak zoals bijvoorbeeld ronde metertjes op mijn aquarium controller. Dit maakt trouwens wel vaak dat ik altijd onverwachte dingen tegenkom want het was veel eenvoudiger geweest als ik het had gehouden zoals anderen dit al eerder deden. Wat ik overigens wel weer leuk vind.Hiernaar.
Dat .1 zo’n verschil kan maken in je CO2 concentratie
Beetje wel, Ruben. Iets wat je zelf doet geeft nu eenmaal meer plezier!Heel mooi!!
Begin je al vanbinnen warm te worden? Omdat de controller zo goed werkt😛
Iets wat je zelf doet geeft nu eenmaal meer plezier!
Zag ik vorige week plotseling piepkleine plukjes baardalg! Dat vraagt om actie. Nou ja, actie is bij mijn nieuwe controller overdreven, het vergt een druk op de knop. Daarmee heb ik de pH waarde van 6.95 naar 6.85 verlaagt. Vandaag nog eens goed gekeken, weg baardalg! Dat maakt dat ik ook 's avonds met genoegen naar mijn bak kijk, een beetje meer blauw erin, zo na tienen. Mooi te zien op het scherm, het witte licht is uit (witte wijzer) het warmwit/rode licht bijna, (rode wijzer) en het koelwit/blauwe licht brand nog met zo'n 9 %. (blauwe wijzer)
Bekijk bijlage 245403 Bekijk bijlage 245404 Bekijk bijlage 245409
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.