Dat is ook al enkele malen aan de orde geweest bij Opgelicht en Kassa inderdaad.das gewoon een fake app waar ze dan laten zien dat ze geld overmaken maar je het helemaal niet binne krijgt
Dat is ook al enkele malen aan de orde geweest bij Opgelicht en Kassa inderdaad.das gewoon een fake app waar ze dan laten zien dat ze geld overmaken maar je het helemaal niet binne krijgt
ja als handelaar of koper moet je gewoon altijd research blijven doen naar welken scams er gaande zijn en daarom herkende ik deze scam ook meteenDat is ook al enkele malen aan de orde geweest bij Opgelicht en Kassa inderdaad.
Ok nooit tikkies doen, ze faken hier wel is de qrcode. Waardoor je toegang geeft om je account te activeren op een andere mobiel ipv van over te maken.
Als verkoper kun je dat overigens prima doen, want dan genereer je zelf de QR-code.Ok nooit tikkies doen, ze faken hier wel is de qrcode. Waardoor je toegang geeft om je account te activeren op een andere mobiel ipv van over te maken.
Als je dan nog steeds wordt gescammed kan je beter je internet afsluiten.Als verkoper kun je dat overigens prima doen, want dan genereer je zelf de QR-code.
Nogal wiedes; als het goed gaat hoor je er niemand over. Dus het geeft al gauw een vertekend beeld.Nou als ik iets koop of verkoop dan gaat het in de regel contant en anders wacht ik wel tot het wel in de buurt te koop is. Ik vindt dat je teveel ellende hoort met eerst betalen en niet leveren of gedoe en oplichting via apps.
Inderdaad zal de oplichting maar een heel klein percentage zijn maar ja het zal je maar net overkomen. Dat risico neem ik dan gewoon maar niet.Nogal wiedes; als het goed gaat hoor je er niemand over. Dus het geeft al gauw een vertekend beeld.
Een tijd terug iets over op TV gezien. Echt massa's vis tegelijk in zo'n transportzak en daar dozen vol van. Via luchttransport. Een zak met sluierstaarten die zo vol zat dat de hele zak wel oranje leek. En wat John zegt, uitval.Ja die gaan dan ook met het vliegtuig op transport en dan vanuit de groothandel vaak met de auto naar de lfs en krijgen ook veel voor de kiezen. Reken maar dat er veel uitval is en helemaal bij bepaalde soorten.
Als ik het goed begrijp zijn alleen klojo's en random trollen op jouw advertentie afgekomen Richard?Beetje off-topic, maar had laatst een IPad erop staan... mijn hemel.
eigenlijk kan je het riedeltje wel opnoemen:
- klojo's die boden uitbrengen waarvan je denkt: onder welke steen leef jij?
- klojo's die een bod uitbrengen die je accepteert en dan allemaal vragen gaan stellen en het bod "bijstellen"
- klojo's die niet op komen dagen
- de random "trolls"
Snap niet dan "men" niks beters te doen heeft...
Daar is een prachtige uitzending van de Keuringsdienst van Waarde over als ik mij niet vergis. Verder lijkt dit mij een beetje offtopic hier.Ik weet het niet qua verzending van bepaalde visjes... maar hoe komen de meeste visjes eigenlijk bij de winkels? en dan vooral die uit het buitenland vandaan komen ...
Dat kun je dan ook zeggen over de weg op gaan, iedereen die veilig van A naar B komt, daar lees je niks van. De ongelukken staan uiteraard in de krant. Geen reden om thuis te blijven wat mij betreft.Inderdaad zal de oplichting maar een heel klein percentage zijn maar ja het zal je maar net overkomen. Dat risico neem ik dan gewoon maar niet.
Dat is waar maar tegelijk vaak een noodzakelijk iets. Iets kopen op MP is dat niet dus dan kies ik voor de veilige weg 😉Dat kun je dan ook zeggen over de weg op gaan,
Veel MP ervaring hier, gelukkig nog nooit een probleem gehad. Bij grotere bedragen dan is het of cash, of rechtstreeks overmaken ter plekke. Tegenwoordig staat het geld er toch direct op. Ik kijk wel altijd naar de leeftijd van het account en aantal sterren.Dat is waar maar tegelijk vaak een noodzakelijk iets. Iets kopen op MP is dat niet dus dan kies ik voor de veilige weg 😉
Maar goed, gelukkig is iedereen er vrij in om wel of niet een risico via MP te willen lopen. Ook als ik ergens iets zou ophalen/verkopen dan betaal ik cash en niet met een of andere app die wellicht fake kan zijn.
Voor ditzelfde bedrag heb ik destijds mijn 60cm bak incl grind en planten én wat vissen gekocht. En ook nog allemaal bij de LFS nieuw..
Ho ho- wel een vaas met letters erin verwerkt he. Waar je mooi de hele tijd naar mag kijken.Voor ditzelfde bedrag heb ik destijds mijn 60cm bak incl grind en planten én wat vissen gekocht. En ook nog allemaal bij de LFS nieuw..
Ik hoop dat niemand zo 'wijs' is om daadwerkelijk 80€ te gaan betalen voor een vaas van 2 liter...
Of gewoon via de marktplaats app zelf een betaalverzoek. Hier ook altijd prima gegaanVeel MP ervaring hier, gelukkig nog nooit een probleem gehad. Bij grotere bedragen dan is het of cash, of rechtstreeks overmaken ter plekke. Tegenwoordig staat het geld er toch direct op. Ik kijk wel altijd naar de leeftijd van het account en aantal sterren.
Klopt, alleen zit daar een commissie op(of met gelijk oversteken). Dat kan nog behoorlijk oplopen met serieuze bedragenOf gewoon via de marktplaats app zelf een betaalverzoek. Hier ook altijd prima gegaan
Met deze staat Ali 'vol'https://www.marktplaats.nl/a/dieren...zJB77CgThhV_zlvbRbt5B85G3hc0Q&previousPage=lr
haha kijk dan zelf reinigend
Jeetje, wat een geluk dat ie zelfreinigend is! Die kleine bakjes vervuilen altijd zo gauw...https://www.marktplaats.nl/a/dieren...zJB77CgThhV_zlvbRbt5B85G3hc0Q&previousPage=lr
haha kijk dan zelf reinigend
Grandado is inderdaad gewoon een variant op AliExpress; met dezelfde 'kwaliteit' spullen.Met deze staat Ali 'vol'
Lijkt wel een biertap. Die reinigt zich inderdaad vanzelf
Grandado is volgens mij een drop shipper.
Klopt en ik heb er net een coolingsfan besteldGrandado is inderdaad gewoon een variant op AliExpress; met dezelfde 'kwaliteit' spullen.
Behalve dat ze prijs 5x over de kop doen.Grandado is inderdaad gewoon een variant op AliExpress; met dezelfde 'kwaliteit' spullen.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.