Van Egmond
Well-known member
- Lid geworden
- 6 mei 2020
Triest idd..Sommige zijn idd leuk om te lezen maar andere.... zoals onderstaande.
Komt waarschijnlijk door dat 20 liter bakje. Die beestjes kweken dat omdat ze denken dat ze dood gaan😅Vind het sws knap dat ze neontetra's thuis weten te kweken
Ik vind ze ook wel vet!Bekijk bijlage 323721
Super vet.
In dat geval zou ik er niet teveel van eten en dan kun je beter Noorse garnalen kopenIk vind ze ook wel vet!
Beide vissen zijn zielig in zo'n klein bakje..Geen marktplaats, maar ik zag net deze advertentie. Wat zielig zo die onderste vis.
Bekijk bijlage 325610
Ja mee eens, maar die kieuwen van die onderste vis staan wel heel wijd.Beide vissen zijn zielig in zo'n klein bakje..
Nee zeker niet. Een echte gouden vis he.Geen geld
Bekijk bijlage 325660
Nederlands is ook mijn goejste taal...Sommige zijn idd leuk om te lezen maar andere.... zoals onderstaande.
Nee zeker niet. Een echte gouden vis he.
Geen geld
Bekijk bijlage 325660
Nou ik heb het idee dat ze nog winst op maken ookhttps://www.marktplaats.nl/v/dieren...6ed2a557deff636f4f8b9c5b7a618&previousPage=lrmag je voor de nieuw prijs kopen 🙄 180 euro
Ja zeg, jij wil echt voor een dubbeltje op de eerste rang 😉Voor dat geld neem ik aan dat je het water er ook bij krijgt.
Voor dat geld neem ik aan dat je het water er ook bij krijgt.
Kom op, we hebben het hier wel over biologisch water!Ja zeg, jij wil echt voor een dubbeltje op de eerste rang 😉
Ja dat is vrij normale prijs voor deze vissen 😅 tenminste.. 'normaal'.
Ik zie ze voor nog geen 500 euro hier te koop:Ja dat is vrij normale prijs voor deze vissen 😅 tenminste.. 'normaal'.
Waarschijnlijk is dat net een andere kleurslag
als je de grotere variant kiest heb je al een ietwat hoger bedragWaarschijnlijk is dat net een andere kleurslag
Ok dat kan hoor. Zou voor mij niet zoveel uitmaken want een iets andere kleur valt mij toch niet op met mijn ogenWaarschijnlijk is dat net een andere kleurslag
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.