Opmerkelijke Marktplaats Advertenties


Er worden ook koi verkocht voor dat soort prijzen.
maar mij zou het verschil tussen die zogenaamde perfecte of een standaard uit het tuincentrum ook niet opvallen.
Iedereen zo zijn hobby

als die vis echt dat bedrag waardt is denk ik niet dat marktplaats het juiste medium is (Ajax bied daar ook zijn spelers niet aan)
 
Maar wel met sluistaarten en een hamster :ROFLMAO:
naamloos-jpg.325829
 
als die vis echt dat bedrag waardt is denk ik niet dat marktplaats het juiste medium is (Ajax bied daar ook zijn spelers niet aan)
En als zo n vis dit al in de winkel kost dan krijg je een veel lager bedrag op MP dus je moet de vraagprijs niet vergelijken met de prijs uit de lfs.
 
Vijf euro is dan weer niet duur.
Sluiers aan een liefhebber geven en je hebt een prachtig quarantainebakje veur weinâgh.
 
Tja Wouter ik vraag me wel af of deze vissen hier altijd in hebben gezeten en dat kan ook door omstandigheden tijdelijk zijn. Maar goed deze vissen horen nog geen uur in zo n bak te zitten dus ik snap dat handelen niet dan.
 
Tja Wouter ik vraag me wel af of deze vissen hier altijd in hebben gezeten en dat kan ook door omstandigheden tijdelijk zijn. Maar goed deze vissen horen nog geen uur in zo n bak te zitten dus ik snap dat handelen niet dan.
Zo te zien aan de advertentietekst is het niet tijdelijk. Zo wordt het niet verkocht tenminste :(
 

Bijlagen

  • Screenshot_20210526-184220.png
    Screenshot_20210526-184220.png
    186.4 KB · Weergaven: 130
  • Screenshot_20210526-184245.png
    Screenshot_20210526-184245.png
    547.8 KB · Weergaven: 131
Homo sapiens fishy destructans... Ik mag toch HOPEN dat die persoon deze "set" van vissen + bak zo samengesteld heeft voor op Marktplaats, en dat dit niet de manier is geweest waarop men dacht vissen te kunnen huisvesten... :rolleyes: Dat zou getuigen, noch van enig verstand, noch van empathisch vermogen..
 
Homo sapiens fishy destructans... Ik mag toch HOPEN dat die persoon deze "set" van vissen + bak zo samengesteld heeft voor op Marktplaats, en dat dit niet de manier is geweest waarop men dacht vissen te kunnen huisvesten... :rolleyes: Dat zou getuigen, noch van enig verstand, noch van empathisch vermogen..
Ik hoop ook dat dit het geval is, maar ben er bang voor..
 
Je hoopt idd dat het voor de foto is, maar die indruk krijg ik niet nee…

aan de andere kant..
Het is wel een flinke prestatie als hij die vissen daarin heeft groot gebracht..
 
Je hoopt idd dat het voor de foto is, maar die indruk krijg ik niet nee…

aan de andere kant..
Het is wel een flinke prestatie als hij die vissen daarin heeft groot gebracht..
Tja ik zie een Aquaflow 50 filtertje en die is eigenlijk te te krap voor een nano met garnalen dus ik denk dat de vissen dan allang waren gaan hemelen. Ik vermoed toch eerder dat het tijdelijk is :eek:
 
Ik vraag me af hoeveel exemplaren je krijgt voor 750 euro want zo n meterbak levert weinig op en qua spulletjes wat erbij zit is het ook niks speciaals.
Ik heb 1,5 jaar geleden de Ferplast van een meter incl een 2213 verkocht voor ik dacht 75 euro.
 
Ik zie dit soort advertenties non stop....
Ik zoek naar een extern filter via marktplaats en er zijn zo gigantisch veel mensen die de nieuw prijs er voor vragen. Geen idee wat de gedachtegang is, maar als je dan laag bied worden ze nog boos ook hahahaahaahha :D
Ook op deze site te vinden: Mensen die vinden dat er maar belachelijke prijzen geboden worden voor hun goederen.... Zou dit iets te maken hebben met het feit of je verkoper of koper bent?
 
Ik vraag me af hoeveel exemplaren je krijgt voor 750 euro want zo n meterbak levert weinig op en qua spulletjes wat erbij zit is het ook niks speciaals.
Ik heb 1,5 jaar geleden de Ferplast van een meter incl een 2213 verkocht voor ik dacht 75 euro.
Ik heb 300 eu voor mijn fusion 100 gekregen. Niet verkeerd denk ik maar diegene kreeg 2x e902 enz hij inkbird met schego heater hout oase streammax 2000 2x tc420 enz.

Dus was een super deal voor de koper
 
Geheel off topic, maar hoe doen jullie dat afrekenen met zulke bedragen. Handje contantje of...?
 
achja als iemand 3k voor een visbetaal is deze bak een koopje
 
Geheel off topic, maar hoe doen jullie dat afrekenen met zulke bedragen. Handje contantje of...?
Ik heb mazzel gehad denk ik. Twee keer echt forse bakken en diversen tweedehands gekocht, één keer cash, één keer tikkie. In één geval zelfs een deel geld vooraf overgemaakt omdat de particuliere verkoper alles qua transport zou regelen. Verkoop vissen of onderdelen, altijd cash bij ophalen.

Marktplaats zit vol tuig als je de berichtgeving en de waarschuwingen leest. In de rubriek van onze hobby ben ik in de afgelopen 2 jaar eigenlijk alleen maar normale eerlijke mensen tegengekomen. zowel bij koop als bij verkoop. Ik merk toch aan het contact dat je vooraf hebt al dat het wel goed is. Bij twijfel of "mistig" gebabbel ben ik sowieso meteen weg.

gr

Mark
 
Geheel off topic, maar hoe doen jullie dat afrekenen met zulke bedragen. Handje contantje of...?
Contant, over laten boeken of tikkie. Overboeken staat er tegenwoordig ook direct op dus. Alleen nooit erin trappen als zij zeggen 'kijk maar het staat erop' vanaf hun telefoon, maar op jouw rekening staat niks.
 

Terug
Bovenaan