Ja, heb het in beide bakken zitten, en als je denkt alles er afgespoeld te hebben, dan heb je het altijd mis 😉prachtige foto's met eendenkroos zie ik
Ja, heb het in beide bakken zitten, en als je denkt alles er afgespoeld te hebben, dan heb je het altijd mis 😉
Ach, ik schep wel af en toe, het houd het nitraat mooi laag 🙂
En je hebt geen eend?want opeens had ik eendenkroos in mijn Rio
offtopic : Ik had dat ook opeens begin januari en het laatste wat ik had toegevoegd was in November . Volgens Dirk was dat bij mij geen eendenkroos maar een soortgelijke plant . Misschien eens een foto ervan doorsturen naar Dirk .want opeens had ik eendenkroos in mijn Rio
offtopic : Ik had dat ook opeens begin januari en het laatste wat ik had toegevoegd was in November . Volgens Dirk was dat bij mij geen eendenkroos maar een soortgelijke plant . Misschien eens een foto ervan doorsturen naar Dirk .
A gadver... maar als het in de stroming beweegt is het wel weer mooi heheheh.Thanks, Nicole! Hij zit nu alleen vol met schimmels op het hout 😀 Echt van die vieze, dikke lagen 😉
Afspoelen in de douchebak werkt ook heel goed, beter dan af hevelen. Komt wel iets terug maar dan lang niet zo ergEr is niet heel veel stroming 😉
Trekt wel weer weg, en anders even met een stokje er langs om het los te bikken. Heb nog even 😉
Yummie😀 Begint al weer mooi te worden Ben.Thanks, Nicole! Hij zit nu alleen vol met schimmels op het hout 😀 Echt van die vieze, dikke lagen 😉
100% osmose water ja.Die schimmels groeien in de bak dus als die veel po4 bevatten hebben ze dat uit de bak gehaald.
De vraag blijft waar komt hrt vandaan.
Is het osmose water?
Ja, heb het in beide bakken zitten, en als je denkt alles er afgespoeld te hebben, dan heb je het altijd mis 😉
Ach, ik schep wel af en toe, het houd het nitraat mooi laag 🙂
En filterzand?
InderdaadOh dan heb je wat te doen he... maar als ik me niet vergis, bijna elk nieuw hout krijgt toch zo een schimmellaag erop?
Dat zal dan moeten inderdaad, zou het anders niet weten.Intressant.
Maar halen ze dan het fosfaat uit het hout?
Werken amandel bladeren niet tegen deze schimmel?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.