Bestaan er al camera's voor linkshandigen ??John, kan lekker babbelen! Maar een camera bedienen?
Bestaan er al camera's voor linkshandigen ??John, kan lekker babbelen! Maar een camera bedienen?
Bestaan er al camera's voor linkshandigen ??
Zou hij dan op langere termijn niet door hebben dat je dat toestel ook kan draaien ??Vast wel. Maar dan krijg je alleen selfies.
Zou hij dan op langere termijn niet door hebben dat je dat toestel ook kan draaien ??
Prachtig alleen net jammer dat de garnalen aan de achterkant zitten! 😉
De poetsgarnalen waren net bezig om de boven te poetsen en de krab zat weer zonder stoel .😀😀Mooi hoor John. Jammer dat de bewoners zo schuw zijn
Valt Opzich nog mee, mijn totale kosten incl dieren, planten, techniek alles kwam over de €5000 dacht ik..Ja een grote bak is een hele investering inderdaad. Wij willen de Red Sea reefer 170 kopen en dan zit je ook al rond de 1500 voor de bak met techniek alleen.Daar mag je voor wat bewoners en leuke koralen nog wel 1000 bijtellen denk ik dus een nog grotere bak is een hele uitgave Dirk, maar zo hou je iets om van te dromen😉
Zo jammer dat vrouwen niet af en toe zwijgen 😛zo jammer dat vissen niet terug praten...
Zo jammer dat vrouwen niet af en toe zwijgen 😛
Maakt niet zoveel verschil dan moet ik ook gewoon maar luisteren enkel zal het dan over iets anders gaan dan nu 😛Nou nu maar hopen dat jouw vrouw meeleest😀😀😛
Ja dat hangt ook van het formaat af natuurlijk. De prijs van rond de 1500 voor de Reefer 170 met techniek en led valt mee maar ja als je een bak van bv 500 liter wil dan spreek je al snel over een veelvoud en dan komen daar de koralen en bewoners nog bij. Ja, dan ben je enkele duizenden euro s kwijt. Maar ja, een hobby kost geld😀😉
Nou weet ik het ineens weer waarom ik mijn bakje zelf ben gaan bouwen 😛
Natuurlijk heb je ook toptechniek , dat is wat anders ...
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.