Hij heeft tijd nodig, is ook geen 15 meer
Tja, hij riep zelf iets over klaar te zijn met haren kammen vlakvoor het posten😀😀😉
Hij heeft tijd nodig, is ook geen 15 meer
Ik mis een kreeft en Gramma op de foto's .
Nou John. Het staat er schitterend bij.
Als je de volgende keer er nog bij zet, waar we naar kijken ben ik helemaal blij.
Maar voor zover ik koralen kan beoordelen, vind ik ze er mooi en fris bij staan.
Haha, denk maar niet dat ik al die moeilijke Latijnse namen ken hoor. Eerder in dit topic staat bij veel wel de naam volgens mij😛. Aquariumplanten herkennen is één ding maar al die koralen. Je wil niet weten hoeveel soorten er zijn Marcel😀😀
Ja wel nu, ik dacht hier toch wat te kunnen leren van ene John.
Nou dat valt weer tegen dan.🙁
Foto 1: Capnella sp.
Foto 2: Een mooie Duncan.
Foto 3: Een zeewater bak gevuld met water, steen, zand en koraal.
Foto 4: Pocillopora
Foto 5: Een prachtige groene Caulastrea.
Nu weet je wat je op elke foto te zien is, Marcel.
En John, ik heb nu jou werk gedaan, volgende keer eis ik €10 per minuut 😀
Capnella sp.
Ik vind de namen veel makkelijker dan die van planten 😛 Komt ook omdat ik niks met aquarium planten heb.Ja oftewel de Keniaboom. Die naam wist ik wel namelijk😀😀. Die namen zijn zo moeilijk dat ik ze vaak al vergeten ben voordat ik hem in zn geheel heb gelezen😱
Ik vind de namen veel makkelijker dan die van planten 😛 Komt ook omdat ik niks met aquarium planten heb.
Op al die verschillende topics reageren .Kijk. jij weet waarover ik praat
Op al die verschillende topics reageren .
Weet je op den duur zelf nog over wat je praat ?
Sinds wanneer groeien er bananenbomen boven zeewater
Nee Ton, die bananen vallen van de bananenboot. Daarvoor kenden zeevissen geen bananen.
Binnenkort willen de vissen ook wit poeder. Dat komt ook mee met de bananenboot.
Komen er nog foto's hier in die babbelbox of hoe zit dat? 😉
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.