Shin Mao 85 liter zeewateraquarium en Reefer 170 Deluxe (Jessicapilon)


Ik mis een kreeft en Gramma op de foto's .
 
  • Leuk
Waarderingen: JDS
Ik mis een kreeft en Gramma op de foto's .


Ja maar daar waren al foto s van te zien en stil zitten wil het tuig nooit. Er werd enkel gevraagd om een totaaltje:D:D;). Dus ik heb al meer geleverd dan er werd gevraagd:p
 
Nou John. Het staat er schitterend bij.
Als je de volgende keer er nog bij zet, waar we naar kijken ben ik helemaal blij.

Maar voor zover ik koralen kan beoordelen, vind ik ze er mooi en fris bij staan.
 
Nou John. Het staat er schitterend bij.
Als je de volgende keer er nog bij zet, waar we naar kijken ben ik helemaal blij.

Maar voor zover ik koralen kan beoordelen, vind ik ze er mooi en fris bij staan.


Haha, denk maar niet dat ik al die moeilijke Latijnse namen ken hoor. Eerder in dit topic staat bij veel wel de naam volgens mij:p. Aquariumplanten herkennen is één ding maar al die koralen. Je wil niet weten hoeveel soorten er zijn Marcel:D:D
 
Haha, denk maar niet dat ik al die moeilijke Latijnse namen ken hoor. Eerder in dit topic staat bij veel wel de naam volgens mij:p. Aquariumplanten herkennen is één ding maar al die koralen. Je wil niet weten hoeveel soorten er zijn Marcel:D:D

Ja wel nu, ik dacht hier toch wat te kunnen leren van ene John.:deal:

Nou dat valt weer tegen dan.:(
 
Ja wel nu, ik dacht hier toch wat te kunnen leren van ene John.:deal:

Nou dat valt weer tegen dan.:(


Je mag er wel wat voor doen hoor. Je wil niet weten wat een moeite ik al heb moeten doen om deze voor je te fotograferen;)
 
Foto 1: Capnella sp.
Foto 2: Een mooie Duncan.
Foto 3: Een zeewater bak gevuld met water, steen, zand en koraal.
Foto 4: Pocillopora
Foto 5: Een prachtige groene Caulastrea.
Nu weet je wat je op elke foto te zien is, Marcel.
En John, ik heb nu jouw werk gedaan, volgende keer eis ik €10 per minuut :deal: :D
 
Laatst bewerkt:
Foto 1: Capnella sp.
Foto 2: Een mooie Duncan.
Foto 3: Een zeewater bak gevuld met water, steen, zand en koraal.
Foto 4: Pocillopora
Foto 5: Een prachtige groene Caulastrea.
Nu weet je wat je op elke foto te zien is, Marcel.
En John, ik heb nu jou werk gedaan, volgende keer eis ik €10 per minuut :deal: :D

Nou kijk John, Christian doet het zo ff opdreunen!
Schrijf het nou snel over op je 'Hoogland' notitie blokje. Met de plaats erbij.
Dan kun je dat uit het hoofd leren. En wel zeggen dat die koralen niet moeten gaan lopen.
 
Ja oftewel de Keniaboom. Die naam wist ik wel namelijk:D:D. Die namen zijn zo moeilijk dat ik ze vaak al vergeten ben voordat ik hem in zn geheel heb gelezen:eek:
Ik vind de namen veel makkelijker dan die van planten :p Komt ook omdat ik niks met aquarium planten heb.
 
Ik vind de namen veel makkelijker dan die van planten :p Komt ook omdat ik niks met aquarium planten heb.


Nou dat zal het wel zijn dan maar ik heb met alle Latijnse namen niet veel hoor. De Nederlandse benaming gaat wel maar verder;).
Maar goed, dan moet ik maar eens beginnen om ze alle 4500 uit het hoofd te leren denk ik:juggle:
 
Btw, de Duncan wist ik ook nog omdat ik dan denk aan Ducan Mc Cloud:D:D
 
Op al die verschillende topics reageren .
Weet je op den duur zelf nog over wat je praat ?


Ik ben dan wel 51 maar dat weet ik nog wel allemaal hoor:D:D.
 
Mooie plaatjes John!
 
Blijft een leuke bak om naar te kijken!
Ik heb een zwak voor zeewaterbakken, maar helaas ook een zwak voor eten ;)
 
Heb jij al eens banaan gegeven aan uw zeevissen ?
 
Nee nog niet maar weet je toevallig of dat er zo in kan of moet dat gebakken banaan zijn:S:D:D:D:D
 
Neen gewone banaan en wordt aangeraden voor een zeeaquarium . Bij gewoon aquarium wordt fruit dan weer afgeraden ivm de suikers die in fruit zitten .
 
Sinds wanneer groeien er bananenbomen boven zeewater :S
 
Nou ik heb er nog nooit van gehoord hoor.
 
Sinds wanneer groeien er bananenbomen boven zeewater :S

Nee Ton, die bananen vallen van de bananenboot. Daarvoor kenden zeevissen geen bananen.

Binnenkort willen de vissen ook wit poeder. Dat komt ook mee met de bananenboot.
 
Nee Ton, die bananen vallen van de bananenboot. Daarvoor kenden zeevissen geen bananen.

Binnenkort willen de vissen ook wit poeder. Dat komt ook mee met de bananenboot.


Je weet dat ik veel palmbomen (en bananenbomen) hier heb dus aan bananen geen gebrek hoor:D:D:p
 
Laatst bewerkt:
Wel beste heren . Ik was een artikel aan het lezen over groenten voor aquariumvissen .
Daar stond dus op dat er bepaalde voedingstoffen in een banaan zeer goed waren voor zeevissen en bijvoorbeeld spinazie , komkommer enz. zeer slecht vanwege hoog nitraat gehalte . Dus groenten goed voor warmwatervissen / slecht voor zeevissen .
Fruit zou dan weer slecht zijn voor warmwatervissen vanwege hoge suikergehalte / slechte vertering enz.
Bij deze vroeg ik me dus af als John hier ervaring mee had. Neen dus
 
Nee dat geef ik niet en ik wist van het bestaan ook niet af Stefan. Maar uit de link die ik net heb gepost blijkt wel degelijk dat je gelijk hebt:). Ach, ik schuif meestal mn restjes warm eten in de bak maar zie weinig gevolgen daarvan:D:D;)
 
Er zijn mensen die kleine stukjes banaan voeren maar vooral aan doktersvissen. Ik heb het zelf ook wel eens gegeven om een nieuwe dokter die enigszins verzwakt was aan het eten te krijgen. Toen de vis aangesterkt was ben ik er meteen mee gestopt omdat het best wel wat troep achter laat.
 
Komen er nog foto's hier in die babbelbox of hoe zit dat? ;)
 
Komen er nog foto's hier in die babbelbox of hoe zit dat? ;)

:thumbs:

John, kan lekker babbelen! Maar een camera bedienen?

John (de zeeuwsche) we zullen hem maar geen babbelaars geven!
 

Terug
Bovenaan