Hou er spreekwoordelijk rekening mee dat je vanuit onze situatie ofwel over de alpen moet of via het water naar Rome .
Kijk, dit geeft de burger moed
Hou er spreekwoordelijk rekening mee dat je vanuit onze situatie ofwel over de alpen moet of via het water naar Rome .
Ja dan gaat dat helemaal goedkomen en dan kan ik denk ik rond 2043 opstarten😀😀. Nee de bak is compleet met led en ik koop waarschijnlijk de Deltec sc 1351 erbij als afschuimer en dan gaat het draaien.
Dank je Stefan en er moet het nodige voor verhuisd worden met alle bakken hier dus dat is best wel wat werk. Pas als de nieuwe is ingedraaid kan alles over dus de nieuwe komt op een tijdelijk plek te staan totdat alles over kan en hij zn vaste plaats kan krijgen. De oude kunnen we namelijk nergens anders zolang plaatsen.
Dus het is even behelpen tot de bak is ingedraaid.
Ik snap zijn probleem eigenlijk niet op 18 november halen we alle andere bakjes daar weg dus ruimte zat ineens 😀Hoe wil je de nieuwe dan gaan verplaatsen als deze helemaal klaar is??
Ik snap zijn probleem eigenlijk niet op 18 november halen we alle andere bakjes daar weg dus ruimte zat ineens 😀
En de eco drift ligt hier nog klaar.
Zover ik weet worden veel koralen gekweekt inderdaad.Op de andere vragen durf ik geen antwoord te geven al weet ik wel dat mijn sten bij Indonesie wegkomt.
Zelf ben ik ook nog maar sinds 8 maanden met zeewater bezig dus ja dan moeten we nog een boel ook leren😉
zon kast pleegt men normaal op de keuken tafel in elkaar te zetten JohnDe kast zit in elkaar na 3 uur rommelen en de bak staat erop. Straks misschien de techniek doen en anders morgen want ik heb blauwe knieen van op de grond zitten met die kast.
De kast zit in elkaar na 3 uur rommelen en de bak staat erop. Straks misschien de techniek doen en anders morgen want ik heb blauwe knieen van op de grond zitten met die kast.
Bekijk bijlage 236900
Daarvoor het je van die matjes, kun je je knieën op laten rusten 😛blauwe knieen van op de grond zitten met die kast.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.