lbakker
Well-known member
Dino's in een aquarium, krijg nu een heel vreemd plaatje voor ogen 😀
En het is leuk dat die dino dan in je bakje zit maar zie hem er maar weer eens uit te krijgen 😀
Dino's in een aquarium, krijg nu een heel vreemd plaatje voor ogen 😀
En het is leuk dat die dino dan in je bakje zit maar zie hem er maar weer eens uit te krijgen 😀
Tis maar goed dat jij geen zeewater hebt zeg😀😛
Lijkt mij ook helemaal niets en dan zeker de hele dag kijken naar "flap"perende dino's. Mij niet gezien
Ja ik zal eens kijken wie is begonnen met het gezeur en de boel heeft opgerakeld
Hoe lijkt het met dit aquarium. We willen nu wel weer een paar foto's zien is al bijna een half jaar geleden. Zou bijna denken dat het aquarium gecrashed is :O
Ja, dat zal wel weer maanden duren.
Goed lezen hé, er staat oid, ofwel of iets dergelijks. Dus een drankje naar jouw keus😀Ik hou niet van prik Ruben dus dat is pech hebben
Goed lezen hé, er staat oid, ofwel of iets dergelijks. Dus een drankje naar jouw keus😀
En mischien sponsoren andere forumleden je wel met een papatje
(Atille hint😀)
De volgende keer je vinger uit de neus halen bij het nemen van een foto, hé John!
Wat moeten de mensen nu niet denken...
😀 😀
Mooi hoor John maar probeer volgende keer eens een rode muggenlarg op je neus dan zien we die vissen ook eens.
Wat een verrassing zo de laatste dag van het jaar John!
Die twee mini visjes is dat alles?Bril opzetten Dirk en op de foto rechtsboven in de hoek kijken
Zeurpiet. Op jouw foto zag ik niks hoor. Zoals ik al zei 2 Nemo s en 2 Poetsgarnalen met een Heremietkreeft en een Mitrax en een zee-egel.Die twee mini visjes is dat alles?
Ja dat kan ik me voorstellen 😀Zeurpiet. Op jouw foto zag ik niks hoor. Zoals ik al zei 2 Nemo s en 2 Poetsgarnalen met een Heremietkreeft en een Mitrax en een zee-egel.
Maar ja als ze mij zien duiken ze weg.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.