lbakker
Well-known member
Mooie visjes John.
Verstandig hoor en het is ook een mooi bestand zo
Gelukkig zijn er hier wel leden waar ik af en toe om raad kan vragen😀😉
Mooi John! Ben benieuwd naar de foto's als ze op kleur zijn, vind ze nu al prachtig.
Ik heb snel nog een fotootje voor je geschoten
https://www.coralandfishstore.nl/zeeaquarium-vissen/kardinaalbaarzen/sphaeramia-nematoptera.html
Het is een Favites als ik het goed heb.Ja het zit als een soort deken op de steen Ton maar vraag me niet de naam. Die weet Lauwrensz later misschien wel😉
Ja ik heb de Duivelsklauw weggedaan want die was veel te groot geworden en ik heb het niet zo in stekken of snijden van een koraal dus het kwam me goed uit dat ik die mocht ruilen voor deze.
Dag John , ben je zeker dat dit koraal is ? Lijkt me meer iets van Ali met zo'n likje fluo verf erop . 😀 😀
Mooie bak hoor, blijft toch altijd nog kriebelen bij mij (ondanks dat we nu net een zoetwater aqua zijn gestart).
Heb je nog een recente totaal foto?
Om eerlijk te zijn nee maar er is eigenlijk niks veranderd als je de iets oudere foto bekijkt. Alleen wat nieuwe visjes maar daar had ik al foto s van gepost.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.