Shin Mao 85 liter zeewateraquarium en Reefer 170 Deluxe (Jessicapilon)


Ja sommige koralen worden eigenlijk te groot Lauwrensz.
 
Dat bakje is behoorlijk gevuld, maar de koralen (zover als ik daar kijk op heb) zien er goed uit
 
En ze worden vaak ook mooier naarmate ze groter groeien, des te lastiger om te moeten snoeien.
 
Ja je weet hoe ik over snoeien denk Lauwrensz ;)
 
Ja je weet hoe ik over snoeien denk Lauwrensz ;)
Andere oplossing dan maar paar maten grotere bak zo iets bv Schermafdruk op 2019-06-14 19-48-39.png :D :D
 
Haha, nee Jaap dit is me eerst groot genoeg want ook een grotere is denk ik snel weer vol en dan moeten we zeker weer groter:S :D :D
 
Zo John. Dat zijn mooie foto’s. En gelijk zoveel.

Toppie.
 
Bedankt voor alle leuke reacties.
 
Wat een mooie foto's John! :petjeaf:
 
Thanks Peter.
 
Ben ik even weg, worden er gewoon 2 updates gemaakt :D :eek:

Maar die koralen zijn prachtig!!
De bak ook hoor :p

Welke vissen zitten erin? Ik zie een pyjama en een gramma loreto, was dat alles?
 
Dank je Ruben en er zitten 2 pyama s in met 1 Loretto en 2 nemo s. Verder 2 Poetsgarnalen een Heremietkreeft en een Mitraxkrab.
 
Wacht even. Iemand vraagt om een update en binnen 17 minuten staat er een foto :juggle:
Je hebt te veel koffie gegeten, Cédric betaald je of je had de foto al eerder genomen ;):D

Heel mooi John! En de bewoners zijn ook goed te zien.
 
Dank allemaal en de kleuren komen niet zo mooi uit als in het echt maar goed zo houden we Ce weer tevreden ;)
 
Dat is een mooie foto , heel mooi genomen ! Bak ziet er ontzettend fris uit .
Misschien de stylo wat hoger plaatsen in de bak , is dat een blauwe of anders ?
Geef je sporenelementen ?
 
Voor een zout bakkie is hij best mooi :thumbs:
 
Dat is een mooie foto , heel mooi genomen ! Bak ziet er ontzettend fris uit .
Misschien de stylo wat hoger plaatsen in de bak , is dat een blauwe of anders ?
Geef je sporenelementen ?

Ik geef van Colombo de All in One en Coral Vits. Zoals ik al zei kleuren ze in het echt een stuk mooier dan de foto laat zien maar ja ik ben geen goede fotograaf denk ik.
 
Ziet er erg goed uit John vooral de bodem mooi schoon ;).

Mooi om te zien hoe de koralen allemaal gegroeid zijn van kleine stekjes tot mooie stukken.
 
Prachtige bak heb je!

Weet je de naam nog van dit koraal?


5BA84E22-7C9D-4C6C-B4DB-85F69B21FDC9.jpeg
 
Ik moet je de naam schuldig blijven want al die Latijnse namen ben ik zo weer kwijt.
 

Terug
Bovenaan