Shin Mao 85 liter zeewateraquarium en Reefer 170 Deluxe (Jessicapilon)


Haha, kijk dan maar naar de laatste want dan zijn de kleuren belabberd met mijn toestel . Deze heeft de vader van Jes gister voor me gemaakt en wij krijgen op 2 juni pas een nieuw toestel:sorry:
 
We wachten wel weer af.
 
Nou je weet dat je welkom bent voor een kop koffie en een eierbal en dan kun je gelijk een paar goede kiekjes maken:D:D
 
Dank je John.
 
Wauw erg mooi!
Het is dat ik nu een zoetwater bak heb en de aanpassing naar zout vrij duur is denk ik anders had ik het zeker overwogen :eek:
Ga van de week zelf weer mijn Superfish 60 opstarten.

Grtz. Kevin
 
Dank je Kevin en ik heb hiervoor een 80 liter gehad en dan vallen de kosten mee maar goed het is een stuk duurder dan zoetwater inderdaad.
 
Dat dacht ik al. Denk dat vooral de filters endergelijke duur zijn. Heb nu normale binnenfilters dus die zullen wel vervangen moeten worden dan.
En dan de vissen en koralen zelf nog die vrij prijzig zijn.
Voorlopig maar gewoon zoetwater :rolleyes:
 
Je kan ook een bak nemen met alleen koralen of alleen vissen. Normaliter gebruikt men een afschuimer. Maar ja al met al is het niet te vergelijken met zoet en ook zoet kan prachtig zijn natuurlijk;)
 
Houd het voorlopig maar even simpel met zoet. Eerst daar maar weer eens mijn draai in vinden is al weer even geleden dat ik een aquarium had staan :)
 
Goed plan dan Kevin en later kun je altijd weer eens kijken wat je wil.
 
Zit er blauw water in John?
 
Geef mij maar espresso
 
20190614_123550.jpg
20190613_162817.jpg
20190614_123550.jpg
20190614_123608.jpg
20190614_123621.jpg
20190614_123701.jpg
20190614_123711.jpg
20190614_123803.jpg
 
Dat ziet er netjes, kleurrijk en levendig uit :thumbs: (mooie foto's ook trouwens)
 
Haha Ton beter dan met de oude camera maar hier valt ook nog wel iets te verbeteren hoor :D :D
 
Mooie foto´s John zelf gemaakt met het nieuwe toestel of is de familie weer bezig geweest :thumbs::D
Even gemist welk toestel :D
blijft mooi om naar te kijken zon zee bak.
Ach ja wie weet ooit nog eens zelf er aan beginnen :juggle::juggle::D
 
Met de Samsung A50 en ja door mij bediend Jaap.
 
Al doende leert men Jaap en als het toestel qua instellingen wil meewerken dan scheelt dat al een stuk.
Ik vind de 2e foto die van het overzicht, een bijzonder mooie foto moet ik zeggen.
 
Ik zal eerdaags nog eens kijken of ik het toestel nog beter kan africhten Ton ;)
 
De foto's worden steeds beter John :thumbs:
 
Mooie foto's John, de bak is bijna te klein ;)
 

Terug
Bovenaan