Shin Mao 85 liter zeewateraquarium en Reefer 170 Deluxe (Jessicapilon)


Ja zijn leuke vissen Piet en het is nu afwachten wie van de 2 de vrouw gaat worden.
 
Als ze klein zijn is dat nog niet bepaald en met het groter worden is in de regel de grootste de vrouw. Zover ik weet kunnen ze ook weer terug van geslacht veranderen.
 
Mooie bak John. Hoeveel liter heb je? Is het veel werk in onderhoud? Is heel anders als zoetwater.

Deze is 170 liter en echt veel werk meer is het niet als de bak goed draait. Ik ververs wekelijks 10%. Het enige verschil is dat alles wel veel duurder is voor zout.
 
Zoals velen vast al wel weten is Jessica om gezondheidsredenen voor 6 weken opgenomen in een revalidatiecentrum en die heeft de telefoon mee om contact te kunnen houden met het thuisfront en daarom kan ik nu geen foto s maken:sorry:. Dat komt dus tzt wel weer:)
 
Zoals velen vast al wel weten is Jessica om gezondheidsredenen voor 6 weken opgenomen in een revalidatiecentrum en die heeft de telefoon mee om contact te kunnen houden met het thuisfront en daarom kan ik nu geen foto s maken:sorry:. Dat komt dus tzt wel weer:)
Veel beterschap gewenst!
 
Nou zoals bekend geeft deze camera belabberde foto s en kleuren maar toch een foto van de nieuwe bewoner. Een Gramma Loretto.

IMG_20190301_164836_resized_20190301_045003571.jpg
 
Klopt Ton. Van de Nemos zijn er 2. Ik zal blij zijn als het mei is en we een beter toestel krijgen qua camera want dit is soms een ergernis om foto s te nemen.
 
Wat een kleurrijk visje! Zelfs op deze belabberde foto duidelijk te zien ;):D
 
Schitterend, zeewater vissen zijn toch altijd heel bijzonder. Is het niet de kleur dan is het wel hun uiterlijk.
 
Ze zijn nog vrij klein maar verrassend genoeg zwemmen ze samen in het midden wat hoger vrij door de bak en worden niet anders van de Gramma en de Nemo s die vele malen groter zijn.
 

Terug
Bovenaan