Tanganyika start...


om de vissen te kopen moet ik een aardige reis maken dus zal dit even moeten plannen.

Heeft veldhuis ze niet zitten?

Veldhuis had zowieso al niet veel tanganyika, en toen ik er laatst was was t al aardig leeg....

Ik zal je wel weer niet begrijpen bertus. Adviseer je nu om vissen te kopen voor een niet ingedraaide bak, omdat er een leegverkoop is?
Ik laat hem lekker eerst draaien hoor!!
 
Ik zal je wel weer niet begrijpen bertus. Adviseer je nu om vissen te kopen voor een niet ingedraaide bak, omdat er een leegverkoop is?

Moeilijke denkers , zeg.

Ja, en? ALs hij ze nu kan kopen? waarom niet?
Die kunnen ook tijdelijk in ander bak ,hoor.

Heb ook 8 Malawi,s in nieuwe bak zitten. niet ingedraaid.
WEl Eheim filter. al 3 weken.
 
Moeilijke denkers , zeg.

Ja, en? ALs hij ze nu kan kopen? waarom niet?
Die kunnen ook tijdelijk in ander bak ,hoor.

Heb ook 8 Malawi,s in nieuwe bak zitten. niet ingedraaid.
WEl Eheim filter. al 3 weken.

Oke bertus, zoals zo vaak begrijp ik je dus wel, maar ben ik t niet met je eens en zoek je een confrontatie op.

Ik heb niets gelezen over een ingedraaid filter of iets dergelijks van ts (kan zijn dat ik er overheen gelezen heb).

Helaas werk je bij mij nogal vaak irritatie op en om ts zijn topic niet te verzieken zal ik hier dan ook weer niet op jou reageren (ookal ga je hier ook weer op ageren).

Excuus smidsy voor dit intermezzo.
 
Oke bertus, zoals zo vaak begrijp ik je dus wel, maar ben ik t niet met je eens en zoek je een confrontatie op.

Ik heb niets gelezen over een ingedraaid filter of iets dergelijks van ts (kan zijn dat ik er overheen gelezen heb).

Helaas werk je bij mij nogal vaak irritatie op en om ts zijn topic niet te verzieken zal ik hier dan ook weer niet op jou reageren (ookal ga je hier ook weer op ageren).

Excuus smidsy voor dit intermezzo.

Iedereen mag op elk bericht reageren, daar leert iedereen weer van.
Nee ik had geen ingedraaid filter, en alles is nieuwe, ik vind t ook zonde om voor 80 euro vis aan te schaffen en daar een fout mee bega en ze zien te lijden...
 
Oke bertus, zoals zo vaak begrijp ik je dus wel, maar ben ik t niet met je eens en zoek je een confrontatie op.

Ik heb niets gelezen over een ingedraaid filter of iets dergelijks van ts (kan zijn dat ik er overheen gelezen heb).

Helaas werk je bij mij nogal vaak irritatie op en om ts zijn topic niet te verzieken zal ik hier dan ook weer niet op jou reageren (ookal ga je hier ook weer op ageren)

Weet je. Ik ken jou helemaal niet, en jij kent mij niet..

Dus irritatie moet je dan bij jezelf zoeken.

Ik weet ook niet wat hij allemaal doet.

Excuus smidsy voor dit intermezzo.
 
Veldhuis heeft overigens helemaal geen vis meer lees ik net op facebook... al was t zo zou ik ze nog niet hebben aangeschaft...
 
bakken waren daar echt bagger de laatste maanden, ook voor bekend was dat ze gingen stoppen,
zou er nooit een vis hebben meegenomen.
 
bakken waren daar echt bagger de laatste maanden, ook voor bekend was dat ze gingen stoppen,
zou er nooit een vis hebben meegenomen.


Die bakken zijn schoongemaakt. door andere gasten. te laat natuurlijk.

Omstandigheden, he. Maakte dat er niets meer aan gedaan werdt.
 
IMG_20190323_111325.jpg


Toch ook de vallisneria gigantea weer terug geplaatst, ik hoop niet dat ze de afzuigimg teveel gaan blokeren..
Staat wel wat meer 'af' zo op deze manier....
 
En kan je van de bladeren van de vallisneria die niet meer mooi zijn ze kort bij de wortelsok afknippen? Of is dat niet aan te raden? Hoe moet je ze anders snoeien??
 
Ziet er met die die V. gigantea veel mooier uit. En als je het niks vindt kun je hem later nog altijd eruit halen / kiezen tussen gigantea een spiralis / beiden laten staan.

Niks zo veranderlijk als @smidsy :D
 
Maar ook t 'vuil' dan, al weet ik dat t geen stofzuiger is... het vuil wordt meer door de bak zelf afgebroken?
 
Ziet er met die die V. gigantea veel mooier uit. En als je het niks vindt kun je hem later nog altijd eruit halen / kiezen tussen gigantea een spiralis / beiden laten staan.

Niks zo veranderlijk als @smidsy :D

Haha ach ja elke gek zijn gebrek he... denk dat ik de combi van links de gigantea en rechts de spirallis wel leuk vind....
En nu je duikbril, je snorkel en je zwemsuit niet meer aantrekken hoor!

Ziet er leuk uit, vind ik

Haha, nee zal t niet meer doen.... ooooof vinden jullie minder stapels mooier... nee hoor geintje!!!
Ik laat t zo!!
 
En kan je van de bladeren van de vallisneria die niet meer mooi zijn ze kort bij de wortelsok afknippen? Of is dat niet aan te raden? Hoe moet je ze anders snoeien??

Toevallig iemand die hier t antwoord op weet?
 
Er staat een spatie tussen de bij en knippen:cool:...
Maar als een een blad tussenin is dan kun je die niet pellen toch
 
Halverwege gaan snoeien in vallisneria is vaak niet heel verstandig. Grote kans dat je hele blad daardoor afsterft

Nee ik wil ook niet t lelijke deel eraf knippen,maar dicht bij de wortelsok ze afknippen was t idee... kan dat?
 

Terug
Bovenaan