B
Bertus †
Guest
Een Plaatje. En alles voor de vissen?
Die nemen met alles genoegen.
Die nemen met alles genoegen.
De stapel zand moet nog wel even netjes...Bekijk bijlage 269933
Nogmaals een avondje de duikbril opgehad, hierbij het resultaat er staan grotere stenen in, en meerdere verschillende grotes en vormen... ik denk dat deze indeling een realistischer beeld geeft en wat meer natuurlijk oogt....
Kon ik maar weer terug naar de foto die bertus liet zien.... soms best spijt van sommige beslissingen....
Kon ik maar weer terug naar de foto die bertus liet zien.... soms best spijt van sommige beslissingen....
Heeft geen nut, zodra de multi's erin gaan nemen die de regie over en gaan ze met zand schuiven!
Wat Bertus zegt is wel waar.... maar ... De inrichting moet wel geschikt zijn voor de vissen EN nadat de vissen erin zitten veroorzaakt verschuiven stress. Nu zit je toch maar te wachten totdat de bak is ingedraaid ;-)
Ik vind het mooie van de eerste de diepte van het zandstraatje naar achteren.
Deze lijkt mij natuurlijker, een plukje vallisneria voor de naad in de achterwand en die 2e steen van links die naar links neigt ergens anders neerzetten (op de grote hoop zodat hij niet zo "vlak is van boven) Dan heb je en diepte (straatje naar achteren) en de naad weggewerkt en wat verschil in hoogte.
Verder zou ik onderdaad alle foto's eens onder elkaar zetten en dan kijken waar jij het liefste naar kijkt.
Ben je al helemaal uit jouw bestand?
Die vind ik zeker niet de mooiste! Maar je moet nooit spijt hebben!
Maar als t kan had ik daar graag nog de:
4xm en 4xvParacyprichromis nigripinis
Het gaat er niet om wat ik mooier vind ;-), maar wat JIJ mooier vindt. De laatste vind ik in de basis mooier.
Ik zou de Paracyp's niet in de bak doen. Ik vrees dat dit met de rest op den duur te veel wordt.
Heb wel zon afgeplatte spraybar uitstromer... maar dan geeft t helemaal zon draaikolk...
Die andere vallisneria staat in een emmer... (hoezo)...?
Tja, dan niet.
I een emmer, Hoezo???? Kijk maar , wat je doet, hoor.
Na vanavond doe ik mijn duikbril niet meer op
Geeft een spraybar niet een betere waterverdeling?
In een emmer omdat ik de spiralis een mooiere soort vind, dus ik hoop dat deze aanslaan...
Hoe bedoel je dan niet? Geeft een spraybar niet een betere waterverdeling?
ook je snorkel niet hoor!
waar zit deze gemonteerd en hoe loopt deze?
een spraybar is niet pertinent het antwoord voor een betere waterverdeling. Vroeger een spraybar over mijn volledige achterwant gehad, nu werk ik gewoon met 1 90 graden knie de bak in per pomp, en hier ben ik zeer tevreden over
Ik heb trouwens nog nooit een spraybar horen fluiten, heb je een blokfluit gebruikt als spraybar?
Mee eens.Eens met bertus. Dat was de mooiste scape.
Mee eens.
Doe als een echte schilder. kijk vanaf afstandje naar je eigen werk.
En verbeter zo nodig, en weer kijken.
Ik zou het ook een tijd zo laten. het mooie is dat je de tijd hebt kunnen doden totdat er vissen in kunnen.
Wordt echt heel mooi en die multi's zijn qua karakter en activiteit echt geniale vissen. Heb er (waren wel similis) altijd heel veel plezier mee gehad. Hou ons op de hoogte, wanneer ben je van plan om vissen te plaatsen.
Super tof geworden!
Te veel geduld (te lang in laten draaien), je zou de eerste zijn in deze hobby denk ik. 😉
Al respect dat je je scape 10x hebt gewijzigt, ik kan dat geduld iig niet opbrengen.
Hopelijk zegt niemand dat het nu te symmetrisch is anders ga je de bak weer verbouwen (oeps nu heb ik het zelf al gezegd)
Maar ziet er goed uit zo hoor, en te lang indraaien is geen probleem, als je er maar voor zorgt dat er wat te eten is voor de bacteriën.
Jazeker, ook dat is voer voor de bacteriën.En dat voedsel voor de bacterien, kan dat een beetje slijmerige deeltjes van de vallisneria zijn,
Jazeker, ook dat is voer voor de bacteriën.
om de vissen te kopen moet ik een aardige reis maken dus zal dit even moeten plannen.
Heeft veldhuis ze niet zitten?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.