Mascha zei:gestemd, succes!

Dank je ! Alles gaat vanzelf; iedere twee � drie weken water verversen en een beetje snoeien, en iedere dag een schepje voer.Otto77 zei:De natuur in volle glorie!
Die slaapt vandaag ! 😉eric79 zei:Met recht een jungle! die leeuw alleen ....;-)
Altijd leuk om inspiratie op te doen ! Ik heb, schat ik, duizenden aquariums bekeken voordat ik met de Jungle begon.eric79 zei:ik heb gestemd...maar wat een bakken staan daar joh, ik vindt het altijd leuk om te schatten welk formaat de bak is, zit je soms echt helemaal langs!
De Klimop is weg. De rest staat hier nog !Crash Cowboy zei:Voor wie wil:
Ik heb gesnoeid, en je mag gratis ophalen in Nijmegen:
VEEL Javamos;
VEEL Javavaren (Microsorum pteroptis; stuk of vier grote planten, paar kleintjes);
Een paar lange stengels Braziliaanse klimop;
Een paar takken Ludwigia repens.
Staat allemaal in aquariumwater en blijft wel een paar dagen goed. Allemaal makkelijke plantjes, en algenvrij. Wel even controleren op slakken.
Ik heb geen zin om ze op te sturen, dus als je een dezer dagen in de buurt bent: PB maar even.
Dat was ook de bedoeling, maar de kloof groeit snel helemaal dicht. Ik denk er nog steeds over om het strandje uit te breiden met twee lege stroken wit zand, rechts en links langs de voorruit.Zwits zei:zo dat is mooi gelukt!
prachtig zo met die kloof, vind ik persoonlijk echt stukken mooier nu er wat structuur in zit en niet alleen maar groene wildernis.
![]()
Dank je !F. Panther zei:Mooi weer hoor! (klikken op de eerste foto gaf een leuke verrassing! 😀)
Je Alternanthera is goed aangeslagen zo te zien, mooi contrast met rest!
Dank je !15Watt zei:H� Crash Cowboy ik heb in twee avonden de eerste 20 en laatste 10 pagina's doorgenomen en heb nu een beetje rood doorlopen ogen.
Vooral van jaloezie...
Geweldig project en goed geslaagd (net zo als de foto's)!
Dat is Crinum calamistratum.15Watt zei:Hoe heet die plant met lange gegolfde bladeren?
Ook bedankt !jacqueline zei:Wauw prachtig. Wil ik ook. 😉 mooie diamant gouramies. Labirinth vissen mijn favoriet.
Yep, ben er ook heel blij mee !RRJ zei:Dit is niet normaal hoor 😉 wat een pareltje
Daar hoop ik op ja !TonHageraats zei:Erg mooi, ik denk dat het rood een wat speelsere uitstraling gaat geven
Tja, ik heb 'm gekregen, en ik kan hem (haar eigenlijk) moeilijk de nek omdraaien ...Mondeo zei:Precies de reden waarom,ik ze niet wil.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.