250x60x70 van Nanoe


Graag lezen we precieze aantallen dus misschien kun je ze even natellen en je post aanpassen:DD ;)

En als het te tellen toch wat langer duurt, is er zoiets als een report knop. Beheer past vast met alle liefde exacte aantallen aan
HoiHoi Nanoe mede dankzij bovenstaande reacties raadt ik je aan om aan beiden de slakken te verkopen voor een ā‚¬10,- per slak. Daarna heb je alleen deze machine nodig om precies te weten hoeveel slakken je precies had.
:)

geldtelmachine-safescan-2665-s-wit-1.jpg


:DD
 
HoiHoi Nanoe mede dankzij bovenstaande reacties raadt ik je aan om aan beiden de slakken te verkopen voor een ā‚¬10,- per slak. Daarna heb je alleen deze machine nodig om precies te weten hoeveel slakken je precies had.
:)

Bekijk bijlage 314153

:DD

Haha helaas is de verkoop van torenslakken niet bepaald winstgevend.
Zelfs voor 10ct per stuk raak je ze niet kwijt
 
Jullie hadden nog niet zo lang geleden een nieuwe bodem erin gedaan, is dat allemaal van na die tijd?
 
Heb je een andere suggestie?

Ze zitten er op zich bewust in. Alleen het loopt een beetje uit de hand
 
Ik ken alleen de opties die overal op internet staan, slaketende slak, kogelvis, dat soort dingen. Die krijgen allemaal obesitas bij jullie in de bak:LOL:
 
Ik heb er vaak ook teveel en gooi dan wat broccoli erin en als ze zich erop hebben verzameld dan zuig ik ze weg met een stuk filterslang,
 
Dat is wat ik bedoel. We voeren 3x per dag waarvan 1x per dag diepvries voer. Dat is wel het minimale als je opgroeiende vissen in je bak hebt. (maanvissen en geo's).

En die groeien prima en het voer gaat allemaal op. Maar het is dus niet zo dat er voer op de bodem blijft liggen
 

Terug
Bovenaan