Wat is er nieuw

We gaan ervoor 250x60x70 cm

rjoemman

Well-known member
Lid geworden
17 november 2019
Leeftijd
50
Altijd een avontuur in Kockengen
IMG_20210220_193545.jpg

IMG_20210220_193451.jpg

IMG_20210220_194518.jpg

rjoemman

Well-known member
Lid geworden
17 november 2019
Leeftijd
50
Schat does lief.
Ik weet dat je niet wil delen.

Johnnie ik kom graag hoor maar er hoort natuurlijk ook op zijn minst wel een slaapplaats en een lekkere maaltijd bij he.

jessicapilon

Beheerder
Forumleiding
Lid geworden
12 februari 2011
Leeftijd
55
Johnnie ik kom graag hoor maar er hoort natuurlijk ook op zijn minst wel een slaapplaats en een lekkere maaltijd bij he.
Ehhh, een lekker broodje kroket staat er denk ik op het menu :juggle:. O ja, en een slaapplek is geen probleem want we hebben een ruime zolder:DD:DD

Rebtor

Well-known member
Lid geworden
3 februari 2020
Leeftijd
34
Tja je hebt mensen die nooit ergens tevreden mee zijn

Friesian

Well-known member
Lid geworden
9 februari 2020
Nou gaat lekker hier. Raoul mag niet komen dus dat is al niet aardig en dan moet ik ook nog lezen dat Raoul met een lekker broodje kroket niet tevreden is:'(:'(
Ja John en als je daarnaast ook nog een uitstekende uitsmijter klaarzet voor Raoul dan kan het zo maar gebeuren dattie niet wil komen. :stom: :oops:

Friesian

Well-known member
Lid geworden
9 februari 2020
Man man man toch. John wees toch maar een beetje voorzichtig met zoiets. Als Raoul komt dan heeft hij vermoedelijk een zeer goede camera bij. Ik hoop dat je niet, zoals ik onderweg, op je fiets geflitst wordt want dat kost waarschijnlijk geld. ;):deal::)

jessicapilon

Beheerder
Forumleiding
Lid geworden
12 februari 2011
Leeftijd
55
Dat moet een eierbal zijn lijkt mij ;-)
Haha, ja dat zegt een Noorderling dus(y). Nou Raoul moet maar tevreden zijn vindt ik met een broodje ;)
Straks ontdekt hij nog hoe lekker de eierballen zijn en dan blijft ie hier nog ook:eek:

Friesian

Well-known member
Lid geworden
9 februari 2020
John, het kan zomaar zijn dat Raoul minimaal een 4 gangen menu verlangt en dat is geen doolhof.:cry::sorry::'(

Sorry @Nanoe voor het off-topic zijn. Lijkt me goed om dat te doen in het grote off-topic topic.:)

Bovenaan