Condens is vrij normaal hoor aan de binnenkant van de kap.

Een test lees je het best af in daglicht en niet in de zon...dat roze kleurtje. Kon het met bepaald licht amper zien.
Same here. Maar ligt wel aan de winkel. Bij een dierenwinkel waar ze je kennen zullen ze dit eerder doen dan wanneer je naar een winkel als intratuin gaat waar ze ook vissen hebben, om maar even wat als voorbeeld te noemen.wat een rare winkel...
Ik heb bij "mijn winkel" in Groningen meer dan eens een vis uitgezocht, betaald en na twee weken vakantie opgehaald.
Mijn aanbod om nog wat extra te betalen voor het voer wuifden ze weg.
wat een rare winkel...
Ik heb bij "mijn winkel" in Groningen meer dan eens een vis uitgezocht, betaald en na twee weken vakantie opgehaald.
Mijn aanbod om nog wat extra te betalen voor het voer wuifden ze weg.
Ben druk de komende tijd, maar komt binnenkort een keer. Help me herinneren als ik het vergeetZe kennen me ook wel bij die winkel, ik kom er al mijn hele leven. Maar die man mag mij niet zo en ik hem ook niet.
Maar goed, het doet er ook niet toe. Vis is al weg. Mijn waardes zijn na meer dan 2 weken nog steeds goed. Nitriet is nul en ammoniak ook. Ik had de eerste keer verkeerd gekeken. De dop is rood en daardoor leek het water roze. Toen ik de dop er gisteren af haalde was het water gewoon helder en kleurloos.
Dat filmpje lijkt me leuk Mike! Als je zin en tijd hebt zou ik die graag zien.

Ik zou een paar korreltjes bij hem laten vallen. Zijn het drijvende pellets? Laat het dan boven hem vallen.Ja dat was ik ook van plan, matig voeren. Maar ja als het een vis in de groei is moet hij wel eten natuurlijk. Ik heb ook diepvriesvoer voor hem.
Maar hoeveel pellets zou jij geven? Ze zijn echt piepklein, gewoon een stuk of 4 per keer? En dan 2x per dag wat, voorlopig dan.
Ik lees overal wat anders over voeren en ben nogal geneigd snel teveel te geven omdat ik sluiers had die veel aten.
Dat is best wel oud inderdaad. Ik vind de filter er wel mooi uitzien op de Aqualantis. Groot maar ik denk beter dan zo'n klein superfish filtertje. Wat voor filters hebben jullie voor de Betta's?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.