jan fokke
Well-known member
JA als mijn glasetende garnaal nou eens mijn xenia op eet was ik er ook vanaf geweest maar dat doet die niet.
Er zijn ook heel veel mooie vrouwen in de wereld maar ja daar kun je je beter ook niet mee inlaten als je een relatie hebt😛
JA als mijn glasetende garnaal nou eens mijn xenia op eet was ik er ook vanaf geweest maar dat doet die niet.
glas anamoon etende garnaal. pepermunt garnaal (Lysmata Wurdemanni)Een garnaal die glas eet? O jee, jij hebt binnenkort de kamer blank staan Jan 😀 😀
Hoe heet deze soort want onder deze naam ik ik er geen.
zo erg is het bij mij gelukkig ook nog niet
Valt toch wel mee?
Flap en Xenia, is dat hetzelfde als blauwalg en Baardalg in de zoetwaterwereld 😀
Zit de flap steeds op het zand alleen ?
Als dat zo is zou je eens een groffere bodem kunnen proberen . Het lijkt me vrij fijn zand bij u .
Of anders , voeg je koolstof toe , in de vorm van vsv ofzo ?
Waarom , omdat ik zelf momenteel dit aan het toevoegen ben en ik nu in mijn zand ook wat plekjes begin op te merken .
Ik gebruik wel een eigen brouwsel , dat even terzijde .
flap zit op het zanc en de stenen. Volg ez dus ook met koolstof bron maar die staat op laagste dosering. No3 is 1,0 verhoogd naar 3 nu en po4 is 0,03.Zit de flap steeds op het zand alleen ?
Als dat zo is zou je eens een groffere bodem kunnen proberen . Het lijkt me vrij fijn zand bij u .
Of anders , voeg je koolstof toe , in de vorm van vsv ofzo ?
Waarom , omdat ik zelf momenteel dit aan het toevoegen ben en ik nu in mijn zand ook wat plekjes begin op te merken .
Ik gebruik wel een eigen brouwsel , dat even terzijde .
ja klopt die groeit lekker, de xenia jammer genoeg ook nog steeds. Alleen de padestoel leder doe achter in staat gaat wat minder
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.