RichD1011
Well-known member
Ik heb gisteren het levend steen uit Indonesië opgehaald.
Dat was dan een eind fietsen!

Ik heb gisteren het levend steen uit Indonesië opgehaald.
Dat fietsen was het probleem niet, maar ik moest ook nog een paar honderd kilometer zwemmen 🤣Dat was dan een eind fietsen!![]()
De prijs die ik betaald heb voor iets van 10 kilo was € 15,00 per kilo.Mag ik vragen wat nu de prijs is per kilo want zover ik heb gehoord zijn de prijzen flink gestegen.
Daar hoef ik vanwege de Corona maatregelen voorlopig niet over na te denken (tot 2030 of zo 🙁 )Moeten bezoekers straks ook entree gaan betalen bij jou thuis? 🙄
Heb het gezien in een andere bak.Hoe ben je bij dit soort zand gekomen, heb je een bepaalde site gebruikt om te vergelijken?
Wat worden de entree prijzen om langs dit dolfinarium te mogen komen ?
Daar hoef ik vanwege de Corona maatregelen voorlopig niet over na te denken (tot 2030 of zo 🙁 )
Precies dat! Al ziet dit er al enorm indrukwekkend uit. Ben wel benieuwd naar een foto (al zal een video handiger zijn) van het geheel nu alles gevuld is.Ben echt benieuwd hoe het er straks uit ziet met koralen erin
Het probleem is dat er op dit moment in Nederland geen Gele dokters beschikbaar zijn. In die zin dat De Jong alleen 230 Tank Bred gele dokters heeft en daar een flinke meerprijs voor vraagt. Dat staat hen natuurlijk vrij 🙂. Ik wacht wel tot de Gele dokters uit Hawai weer beschikbaar zijn ,ik heb er een half dozijn in bestelling staan. Deze 3 komen uit de Koraal bakken van Coral & Fish Store en zij hebben wellicht nog een verdwaalde gele dokter maar dat was het dan.De drie gele dokters uit breiden tot een echte school....zie het al voor me.
Mvg ronald
Ik ook maar daarvoor moeten wij nog heel veel geduld hebben. Het is niet zo dat ik er nu voor duizenden Euro's koraal in smijt om de bak vol te krijgen. Het zal met een aantal stekjes beginnen en dan maar wachten tot het uitgroeid.Ben echt benieuwd hoe het er straks uit ziet met koralen erin
Jaloezie is nergens voor nodig. Jij hoeft de energie rekening niet te betalen en hebt geen dag per week nodig om alles schoon te maken en wat er nog meer bij kijken komt. Dus bl;ijf het topic vooral volgen ;-)Ik houd op met het volgen van dit topic.
Jaloezie is namelijk erg slecht voor je hart.?
Had ook niet anders verwacht, zelfs een paar leuke stekjes van een hobbykweker kunnen al flink in de papieren lopenIk ook maar daarvoor moeten wij nog heel veel geduld hebben. Het is niet zo dat ik er nu voor duizenden Euro's koraal in smijt om de bak vol te krijgen. Het zal met een aantal stekjes beginnen en dan maar wachten tot het uitgroeid.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.