Ik vraag mij af wat de specificaties van de noodstroom voorziening zijn.
Niet bijzonders. Het gaat om een APC 3000. Als deze één of twee stromingpompen voor een paar uurtjes aan de gang houdt ben ik al blij 🙂. Uiteindelijk zal er een klein aggregaatje moeten komen.Ik vraag mij af wat de specificaties van de noodstroom voorziening zijn.
Donders wat een werk weer... Jij hebt echt niks meer om handen als dit project klaar is.
Die tuin heeft hij al opgegeven voor de uitbouw waar dit aquarium in staat..Wie weet heeft die nog een mooi tuintje voor een grote koi vijver😀
Tja als ik klaar ben met bouwen van het aquarium heb ik zoveel tijd over. Die moet ook weer gevuld wordenHoe ga je dat ooit volledig kunnen onderhouden als die draait?😀
Dat is een fulltime job😛😀
De ruimte boven het aquarium lijkt afgesloten maar is 1,50 meter hoog.Pittige lampjes zo.
Hoe zit het met de warmte ontwikkeling in de bak met alles dicht?
Maar al te waar. Ik mis nu nog een stuk nagel maar dat klinkt toch een stuk beter dan "ik mis een vinger............"Beter tien vingers aan de hand dan één in de lucht he! 😉😀
Ik ben zelf programmeur en ik kan je vertellen dat mijn baas het met die spreuk niet eens is. Er staat bij ons een verbod op dat antwoord.......En om af te sluiten met een spreuk van de ontwikkelaar van pclinuxos Het Is Klaar Wanneer het Klaar is
Tja de woorden mijn baas daar heb je het al deze leiden zijn vaak van enige tijds besef verstoken maken afspraken zonder enige overleg met achterban/werknemers en hebben vaak geen idee wat voor werk er bij komt kijkenIk ben zelf programmeur en ik kan je vertellen dat mijn baas het met die spreuk niet eens is. Er staat bij ons een verbod op dat antwoord.......
Ik ben zelf programmeur en ik kan je vertellen dat mijn baas het met die spreuk niet eens is. Er staat bij ons een verbod op dat antwoord.......
Heelaas is dat bij vele zo.
Een update uit brengen om een update uit te brengen. Veelaal is de update een downgrade met overbodige functies.
Waar de gebruiker niet voor kiest. En vaak niet terug kan draaien.
Een goed stuk software, heeft geen updates nodig. Tenzij de hardware veranderd oid.
Maar ja, zo blijven ze wel aan het werk.
Ik zeg niet dat dit specifiek bij jou bedrijf is, maar dit is mijn persoonlijke ervaring.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.