Tja, ze rijden treintje af en toe en duiken dan in dat fotorol houdertje. Ik heb de T5 er weer een paar uur per dag bij aan. Dat scheelt ook. De temperatuur loopt sneller op hierdoor.Hoe bedoel je dat? Of is dat 18+ praat? 😆
Tja, ze rijden treintje af en toe en duiken dan in dat fotorol houdertje. Ik heb de T5 er weer een paar uur per dag bij aan. Dat scheelt ook. De temperatuur loopt sneller op hierdoor.Hoe bedoel je dat? Of is dat 18+ praat? 😆
Wat een verschil he 😃Vanmorgen zat er eentje verstopt in een Bromelia. En een paar foto’s van Klein Duimpje en de Reus bij elkaar.
Bekijk bijlage 370155Bekijk bijlage 370156Bekijk bijlage 370157Bekijk bijlage 370158
Bedankt voor je snelle antwoord. Ik denk dat die ventilatoren voorkomen dat je ergens een 'groeizaam schimmelplekje' krijgt, en het is er bij jou denk ik ook gewoon warmer in het algemeen (geen koude plekken). Het ziet er in ieder geval altijd netjes uit op de foto's!Hallo @Schollevaar, nee het is natuurlijk een constant vochtige omgeving in principe.de temperatuur is varierend van 22 graden snachts en smorgens tot rond de 26graden max tegen de avond door de verlichting. Ook helpen de ventilatoren die overdag aan zijn met luchtverplaatsing. Gemiddeld licht de luchtvochtigheid tussen de 60 en 100%(na besproeien), af en toe haal ik het blad vd bodem en vervang dat door nieuw eiken- of beukenblad. Die laatste pluk ik in het nakaar van de heg hier voor het huis. paar zakken vol op voorraad dus.
Ja, weer aan het bloeien.. heeft een tijdje ‘droog’ gestaan zo der te bloeien.Gaaf, je hebt de Restrepia aan het bloeien
Was me eerder niet opgevallen maar nou stond hij zo prominent in beeld dat het niet missen kan 😉Ja, weer aan het bloeien.. heeft een tijdje ‘droog’ gestaan zo der te bloeien.
actief in de zin van kabaal maken? Nee ze zijn lekker stil. Actief worden ze echt als ik fruitvliegjes voer dan zoeken ze onder elk blaadje naar voedsel.Heel mooi! Zijn die kikkertjes nog een beetje actief, of is het veel statisch van plek a naar plek b?
actief in de zin van kabaal maken? Nee ze zijn lekker stil. Actief worden ze echt als ik fruitvliegjes voer dan zoeken ze onder elk blaadje naar voedsel.
Nee, ze huppelen vrolijk rond gedurende de dag en avond. Dit zijn dagactieve dieren. Heel anders dan boomkikkers, die zijn snachts actiever.Nee bedoelde meer dat ze een beetje rondbewegen/scharrelen, of zitten ze telkens uren op hetzelfde takje?
Nee, ze huppelen vrolijk rond gedurende de dag en avond. Dit zijn dagactieve dieren. Heel anders dan boomkikkers, die zijn snachts actiever.
Hm… kunnen de kikkertjes zich wel in verstoppen natuurlijk.Ik neem aan dat de F1 auto er niet inkomt Albert
Het is ook niks meer of minder dan een palmZit er weer fris uit. Dat palmpje zoals ik het maar noem, leuk plantje om te zien.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.