Nee, ik gebruik de 100% maar heel even gedurende de dag rond het middaguur. Zeg maar de zon op de hoogste stand. Kom verder niet boven de 85%, geeft licht genoeg voor de bak.Fozzy mooie plaatjes.
Gebruik jij bij de licht opkomst en later weer terug afbouwend tussendoor de maximale lichtsterkte die de skyligt kan geven, of blijf je onder de 100 % lichtsterkte die te bereiken is.
Vond zelf bij een 100 % instelling met de + en de - de skylight erg warm worden, de stalen behuizing zeg maar.
Moet ook nog zoiets bestellen om het automatisch te laten verlopen, maar mooi hoor die tussendoor en/ of start kleuren.
gr. bert
Heel leuk Albert.
Wat zitten er nu aan bewoners in deze meterbak?
Neen, hopelijk gaat het me toch eens weer lukken Toen ik die andere bak nog had waar Tricolores in zaten had ik zo jonkies. Bij deze bak nog niet. Zit al wel op MP te kijken af en toe naar een kleiner bakje van een 30cm om die gewoon in te gaan richten voor het geval het wel eens gebeurt.Heb je de laatste tijd nog kleintjes gehad?
Goed zoals je kunt zien. Traag spul, maar ze blijven groen, en volgens mij zetten ze wel uitlopers en nieuw blad.Mooi hoor, zo na dat onderhoud!
Hoe gaat het met je orchideetjes?
Zien er inderdaad nog mooi fris uit.Goed zoals je kunt zien. Traag spul, maar ze blijven groen, en volgens mij zetten ze wel uitlopers en nieuw blad.
Zorgen dat ze tussen de sproeibeurten kunnen drogen scheelt al heel veel heb ik geleerd.Zien er inderdaad nog mooi fris uit.
Ja orchideeën doen alles langzaam, behalve rotten hahaha. Dus zo lang ze dat niet doen zit er leven in 🙂
Ze zijn een beetje hyper de pieper..Wat zijn ze ontzettend mooi.
Hoe bedoel je dat? Of is dat 18+ praat? 😆Ze zijn een beetje hyper de pieper..
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.