tuinkabouter
Well-known member
Voor €10.000 heb je er al 1 met bofa afzuigerMooi! ik zou ook wel toegang tot zo'n laser cutter willen hebben!
Voor €10.000 heb je er al 1 met bofa afzuigerMooi! ik zou ook wel toegang tot zo'n laser cutter willen hebben!
voor die paar plaatjes, ik zoek wel een bedrijfje met zo’n machineVoor €10.000 heb je er al 1 met bofa afzuiger
Fablab kan je vaak wel helpen, meestal zit er ook wel 1 in de buurtvoor die paar plaatjes, ik zoek wel een bedrijfje met zo’n machine
Daar had ik nog niet van gehoord, mooi om te weten. Ze zitten ook in Leiden zie ik netFablab kan je vaak wel helpen, meestal zit er ook wel 1 in de buurt
Je bent het goedkoopste uit al je alle files al getekend hebt.Daar had ik nog niet van gehoord, mooi om te weten. Ze zitten ook in Leiden zie ik net
Die hier in Leiden maakt helaas niks voor buitenstaanders, je moet lid worden en het zelf maken. Dat is een heel mooi idee, maar voor de paar kleine projectjes die ik heb, toch zonde.Je bent het goedkoopste uit al je alle files al getekend hebt.
Dus alles in .DXF meestal willen ze ASCI indeling zo uit m'n hoofd, heb hier ff geen drafsight..
Maar sommige kunnen je (tegen betaling) ook helpen met tekenen in autocad of solidworks om dat te exporteren naar .DXF
Dat is jammer, hier werken ze met oa 10 rittenkaarten en inloop avondenDie hier in Leiden maakt helaas niks voor buitenstaanders, je moet lid worden en het zelf maken. Dat is een heel mooi idee, maar voor de paar kleine projectjes die ik heb, toch zonde.
Dat is altijd leuk om te horenIk volg dit project al even en wilde laten weten dat ik het erg leuk vind het proces zo te volgen.
En ff proefdraaien in de schuur 🙂
Ventielen moeten nog beter getuned worden maar tot zover niet teleurgesteld
Ja dat is omdat het een movingbed filter is.Is erg mooi geworden! Ik vroeg me laatst eigenlijk al af, waarom doen die plastic dingetjes zo rond dwarrelen heeft dan een rede?
Bedoel je dan nitraat en nitriet? Of nitrogeen zelf?Ja dat is omdat het een movingbed filter is.
Dat beter geschikt om sneller stikstof verbindingen af te breken dan statische media
Ammonia, nitriet, nitraatBedoel je dan nitraat en nitriet? Of nitrogeen zelf?
Noemen ze toch wel een wervelbedfilter?Ja dat is omdat het een movingbed filter is.
In het Nederlands wel inderdaad 😆Noemen ze toch wel een wervelbedfilter?
Ja ik vind het dan ook jammer dat het niet vaker in de zoetwater hobby word toegepast.Volgens mij wordt dat nogal eens in zeewaterbakken toegepast en vandaar dat ik de term kende. Al met al weer een knap stukje techniek wat je hebt gemaakt.
DankjeFraai hoor Wouter 👍.
Nee dit was om te testen, in theorie kan ie tot hij net niet overloopt.Mooi gedaan hoor 👍👍👍
Die Kaldness werkt zeer goed en is gewoon cool om te zien en hebben 😎
Vraagje, is dat de hoogste waterstand van de bioloog?
Bij jou hebben zelfs de aerobische bacteriën het naar hun zin ze hebben hun eigen waterattractie 😄Ammonia, nitriet, nitraat
Ik merkt dat wel bij meer dingen zo, bij zoutwater werken ze ook met anearobische bacteriën heb ik begrepen. In zoetwater spreken ze vooral van bodemrot 😂ik vind het dan ook jammer dat het niet vaker in de zoetwater hobby word toegepast.
Nee enkel waterstroming.Blaas jij ook nog lucht door je wervelbed filter om het in beweging te houden? Of beweegt het alleen door de stroming van je water?
Ja vooral lekker wekelijks je bodem uitzuigen, helpt zo lekker bij het opbouwen van een bacteriecultuur 😆Bij jou hebben zelfs de aerobische bacteriën het naar hun zin ze hebben hun eigen waterattractie 😄
Ik merkt dat wel bij meer dingen zo, bij zoutwater werken ze ook met anearobische bacteriën heb ik begrepen. In zoetwater spreken ze vooral van bodemrot 😂
Dus de zwaartekracht was sterker dan je input van je tuinslang? 😱 Loopt goed door dan! Hopen dat het sterk genoeg is straks?Waardevolle les geleerd... vacuüm is een bitch..
Wilde de koellus testen, dus slang eraan de schuur uit, tuinslang erop om te vullen en gaan.
Helaas door de hevel werking ging het water er harder uit dan erin...
Luide klap en toen waren er een aantal scheuren ontstaan..
Dus nu staat het filter op de achterkant en boor ik alle scheuren en luchtbellen open en vul ze weer met lijm
Bekijk bijlage 358839
Ja tuinslang stond niet volledig open omdat ik het rustig aan wilde doen.D
Dus de zwaartekracht was sterker dan je input van je tuinslang? 😱 Loopt goed door dan! Hopen dat het sterk genoeg is straks?
Mijn meldingen komen ook heel weinig binnen.. als je ff een melding maakt bij de forum problemen kijken ze er misschien naar want bij mij lossen ze weinig op omdat ik de enige ben 😛Beter even plat leggen dan
Apart dat ik zo weinig meldingen binnenkrijg van je draadje. Ziet er wel goed uit hoor!
Zwaardtekracht is soms best verassend. Ook met hevels en varierende niveaus met een fleece filter icm verdampen maakt knutselen best een uitdaging😉
Op de achterkant stonden de naden mooier in de zon waardoor de lijm sneller uithard.Beter even plat leggen dan
Apart dat ik zo weinig meldingen binnenkrijg van je draadje. Ziet er wel goed uit hoor!
Zwaardtekracht is soms best verassend. Ook met hevels en varierende niveaus met een fleece filter icm verdampen maakt knutselen best een uitdaging😉
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.