https://aquaforum.nl/threads/nieuwe-rio-240-van-joost123.174755/post-2311961https://aquaforum.nl/threads/nieuwe-rio-240-van-joost123.174755/post-2312248Iemand een tip over welke doseerpomp er eventueel gebruikt kan worden voor een all in one plantenvoeding?
Niet dat ik weet. Zojuist de waterwaardes gecheckt en die zijn als volgt:Balen van de garnalen, niks in de bak wat de waarden kan veranderen/beïnvloeden?
Nee geen planten gesnoeid en niks toegevoegd aan planten.Heb je je planten gesnoeid? vooral anubias staat erom bekend giftige stofjes af te geven na snoeien waar garnalen aan dood gaan
Red Rilli in de ene bak en Crystal Red en Black in de ander bak.wat voor soort garnalen gaan der dood?
Jup overwennen neem ik ook ruim de tijd voor.vervelend deesje doe je de garnalen over druppelen 2 uur lang als je ze nieuw koopt ?
als je wat dooie garnalen hebt gehad krijg je der vaak meer omdat je water waarde zijn aan getast dus ook je garnalen dus goed in de gaten houden dooien
ik denk ook dat je teveel voert 10/20 garnalen heb echt maar heeel weinig voer nodig zelf struggel ik ook als kleine groepje garnalen heb is moeilijk te voeren etc
je wilt snachts niet voeren behalven snowflakes die veranderen je water waarden niete dag haal ik hem eruit. Op of niet op.Bekijk bijlage 334561
Dat zou dan ook nog kunnen inderdaad.Denk dan eerder dat je te weinig voert, hier voer ik ze dagelijks
Heel veel succes met verhuizen! En hopelijk wordt het aquarium snel weer stabiel.🤞Inmiddels zijn we 10 dagen verder en staat het aquarium nogsteeds in de garage. 😢
De planning is dat hij morgen weer naar binnen komt.
Ondanks dat ik de eerste dagen vol vertrouwen was, ben ik inmiddels wel iets minder enthousiast.
Ik kijk er heel erg tegen op om dat gevaarte weer naar binnen te verhuizen.
Ook ben ik niet heel blij met wat ik zie als ik de deken iets oplicht. 🥺🥺
Ik zie wel vuurgarnalen maar eigenlijk geen vissen...
En enkele rasbora komt even kijken tijdens voeren, maar verder... 😔
En ik zie algen, héél veel algen.Bekijk bijlage 338200Bekijk bijlage 338201
Hopelijk valt het morgen allemaal mee... 🤞🏻
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.