De Cubes 60 staan uiteraard nog leeg.
De linker is heel mooi helder vanaf dag 1. Hierbij een ingedraaid filter gebruikt uit mijn Rilli bakje.
En 'oud' hout wat ik nog had liggen.
Vandaag wat plantjes toegevoegd en wat mosjes op leisteen op de bodem gelegd.
De rechter heeft het wat lastiger.
Er zit eenzelfde filter op, maar met schoon filtermateriaal. Wel heb ik een filter uit een draaiend aquarium erin leeggeknepen.
Er ligt/hangt nieuw hout in.
Op één of andere manier is hier veel bruin zweefvuil en bruin alg. Plantjes slaan dan ook helaas nog niet echt aan.
Morgen wat Belgisch groen erbij plaatsen.
Ik durf hier nog geen mosjes in te doen omdat ik bang ben dat de bruine troep het mosje verstikt.
Vandaag heb ik ook de Cube 30 die fungeerde als rommel/planten bakje in orde gemaakt.
Mijn doel van dit bakje is nog niet helemaal duidelijk.
Maar ik denk... dat er garnaaltjes in komen. Bijvoorbeeld de vuurtjes die nu in de Eheim zitten met de Cory's zodat ik in die Eheim wat Endlers kan houden.
Maar het kan ook zijn dat ik er toch voor ga om de vuurtjes in de Eheim te houden en in dit bakje andere Neocaridina's te plaatsen.
Ik ben hier nog niet helemaal uit, maar wellicht dat ik voor/op Vivarium de keuze gemaakt heb.
🤔
Nu hebben alleen het Rilli bakje en de andere Eheim nog een schoonmaakbeurt nodig en we kunnen er weer tegenaan.
Dat wordt alleen morgen, want voor vandaag is de piep leeg.
😴