De 80 Cm.2.0 van TonHageraats


772439tonhageraats_0_82_20150816_21.jpg
 
In de late avond......
791183tonhageeraats_0_82_20150828_22.jpg


Alleen de late groene gloed van de led aan en afnemend.
 
Dank je John, in het eggie is het nog leuker om te zien.
 
Inderdaad John, de combi van CO2, E.I. en Led is prima geslaagd, zowel voor de vissen (voor mij altijd het belangrijkste) als de planten.
 
Dank Peter.
Ik ben er (nog) steeds zeer tevreden mee.
 
Zo he...prachtig...

Mooi hoe je die diepte erin hebt gekregen.
ben toch altijd wel tikje jaloers op jullie , dat je die planten zo mooi krijgen..
 
Dank je Anja, ik ben ook zeer tevreden, de planten doen het inderdaad erg goed mede doordat ik ben overgestapt naar de E.I. methode.
 
Ook geprobeerd...heb het opgegeven.
planten en Anja's gaan niet samen kennelijk hahaha..
bewonder het wel bij anderen..
 
Even een updatje, weinig veranderd, morgen ga ik wat lobelia bij plaatsen en wat planten beter groeperen als alles goed staat weer een update.

Vandaag ook kleibolletjes gedraaid dus eens kijken wat voor resultaat dit bij de planten gaat geven :juggle:

551984tonhageraats_0_82_20150916_21.jpg


Niet een echt goeie foto maar het is niet anders :sorry:
 
Ik vind de kleuren in de bak zo mooi uitkomen, of het aan je camera of verlichting ligt weet ik niet, maar het is echt zo mooi !!
 
Nou aan mijn camera zal het niet liggen want ik maak de foto's met mijn telefoon :)

Maar ik kan wel wat "sturen" met de RGB van de led's ;)
 
Dank jullie wel.

Inmiddels zijn er weer planten uit gegaan en vervangen door anderen, tevens zijn sommige planten meer bij elkaar geconcentreerd, zo gauw deze zijn gegroeid zal ik weer een update plaatsen.
 
Mooie bak zeg :)

Ik zie dat je de L010a hebt.
Die kunnen dus in een 80cm bak?

Wat voer je ze en laten ze de planten met rust?

Ik zou ze namelijk ook graag willen hebben.
 
Hey Tiny.

Ja deze kunnen prima in een 80 cm bakje, laten de planten met rust en vinden het mooi om op brede planten liggen te rusten.
Ik geef ze JBL Novo Tab, en ze eten ook van het overgebleven voedsel van de andere visjes.

Ze zijn niet druk maar erg rustig en je ziet ze zeer veel.
 

Terug
Bovenaan