Eco Creations
Well-known member
Ziet er goed uit Patrick! Leuk die voor en na foto's, verschil is goed te zien. Fijn dat het beter gaat met minder verlichting, scheelt ook weer in de energiekosten 😀
Bij het Belgisch is de verbetering nu al te zien, op de foto wat minder maar in het eggie overduidelijk, voorheen waren de jonge blaadjes al direct krom bij het zien van het licht😀verschil is goed te zien
Ook dat nog eensscheelt ook weer in de energiekosten
Dank je.Ben blij voor je dat het nu zo gaat.
Ze zien er prachtig uit zo hoor toppie
Het gewenste resultaat begint te komen.plantjes krijgen mooie kleuren!
Hopelijk blijf het zo doorlopen.Dat loopt goed!
😀😀Ik begrijp nog steeds niet waarom iedereen nou zo veel moeite doet om een nog mooiere bak te krijgen dan ik heb, maar goed het is zo
Bedankt voor dit complimentGoed bezig Patrix, zou straks weer een van de topbakken op dit forum kunnen worden
Ik heb het volste vertrouwen in! Echt tof dat je nu wat minder kopzorgen hebt tochHopelijk blijf het zo doorlopen
Het gewenste resultaat begint te komen.
Hopelijk blijf het zo doorlopen.
😀😀
Bedankt voor dit compliment
Maar als ik zo om mij heen kijk zie ik toch echt veel mooiere bakken hoor, een topbak hoeft het voor mij ook niet te worden, als het maar lekker draait dan ben ik al tevreden.
Dat is het belangrijkste idd, als je zelf tevreden kunt zijn is het goed.en wordt het in ieder geval voor jouzelf een topbak!
Niet de beste foto, maar dat vlekje is dus een baby Panda, de eerste in al die jaren
Bekijk bijlage 271918
Heb je nou net het B woord genoemd in het fotoalbum van Patrickis dat blauwalg op het hout?
Ja haha, ben er erg blij mee en misschien zijn het er wel meer, een tijdje terug zag ik al iets kleins rondscharrelen, daarna niets meer gezien tot nu.Jeeeeej! Beschuit met muisjes!
Sorry maar hij bleef niet stilzitten😀al heb ik wel bijna mn ogen verpest met het turen op de foto
Waar zie je de blauwalg dan voor zover ik weet/zie zit daar niets, misschien lijkt het zo door de vergrote foto? dat stuk hout is gewoon zwart als ik hier in de bak kijk.is dat blauwalg op het hout?
Haha, mag wel hoor.als iemand iets denkt te zien hoor ik dat graag natuurlijk.Heb je nou net het B woord genoemd in het fotoalbum van Patrick
Dit bedoel je?het uiteinde van het hout
Jazeker, ik vermoed dat het dode baardalg is want dat zat daar wel, maar nu ga ik toch twijfelen of er nog iets anders bij zit.dat er iets zat heb ik wel goed gezien denk ik
Ja alleen jammer dat het zo onduidelijk is, ik zal proberen om er een betere foto van te maken.Wat een cutie
Ja blijkbaar! deze groep heb ik al zeker 3 of misschien wel 4 jaar, het waren er ooit 7 (eentje is lang terug overleden), en het zijn er nu dus weer 7 (of meerDoen ze het dus goed in je bak
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.