Die Crypto's zijn echt traaaaaaag
Dank je, en tja geduld.... 3 maanden wachten duurt lang hoor😀Geduld is een schone zaak zoals je weet he
Thanks, ja die Panda's zijn erg druk de laatste tijd, heeft wellicht te maken met het aantal jongen wat er nu zit, ik zie kleine en nog kleinere baby's dus volgens mij hebben ze meerdere keren eitjes gelegd.Wat een bak! Mooie frisse planten. En wat zijn die pandas leuk op de achtergrond
Zit er geen sponsje in dan? Kun je er geen plukje filterwatten in kwijt?maar omdat de skimmer alles dus de bak inblaast
Zit er geen sponsje in dan?
Dat begrijp ik. Lastig probleem wat ik volg.Ja er zit wel een sponsje in, wel een redelijk grove.
Maar dan nog is er iets wat die kaamlaag/kromme blaadjes veroorzaakt, dat wil ik dus graag weten.
De skimmer verbergt het probleem alleen maar.
Ja dat ben ik al tegengekomen, vreemde is dat ik dit probleem in mijn vorige aquarium nooit had.Misvormde bladeren zijn vaak het gevolg van een calcium gebrek
Ze zijn absoluut niet schuw idd, ik moet ze soms gewoon aan de kant duwen als ik een plantje wil plaatsen😀Ik had gehoord dat die pandas minder schuw zijn, klopt dit?
Ja zeker erg leuk, deze is de ''grootste'' ik zie er ook steeds meer en sommige zijn nog in embryo status, net kikkervisjesWat leuk om te zien hoe ze langzaam hun tekening krijgen.
Dat is lef hebben!Ik zei nog tegen de kapper; niet te kort hé
Bekijk bijlage 272498
Bekijk bijlage 272499
Net klaar met snoeien dus is nog wat rommelig/mistig
groeit best snel hoor dus over een week is het al weer een stuk hoger.Dat is lef hebben!
Even in de vriezer.ja ik heb er een tiental gemaakt, er moet idd heeeel weinig water bij, en je moet ze snel in de bodem doen anders zijn ze al weer zacht.
Sow, dat is een oud bericht, maar ze zitten er ondertussen al in hoor😀 even in de vriezer gaat een stuk beter iddEven in de vriezer.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.