Patrix
Well-known member
Pff; flink kort weer.
Dank je, en ja ik vind het ook leuk om te doen, alleen maar vaste planten wordt saai op een gegeven moment.Ziet er leuk uit Patrick en met al dat snoeien blijf je lekker bezig.
Pff; flink kort weer.
Dank je, en ja ik vind het ook leuk om te doen, alleen maar vaste planten wordt saai op een gegeven moment.Ziet er leuk uit Patrick en met al dat snoeien blijf je lekker bezig.
Gewoon veel oefenenEen goede cameraman ben ik iig niet
Ja dat heb ik ook (even) gedaan en dit was het beste filmpje, je kan niet zien wat je filmt.Gewoon veel oefenen
😀 was niet de bedoeling, maar onder water doet ie het wel goed.en erg goede reclame
Ik vond het al zo tochten in huis maar ik heb nu dus een gat in m'n hunebed 😀Dat is volgens mij een echte Drentse zwerfkei😀😀
Ik vond het al zo tochten in huis maar ik heb nu dus een gat in m'n hunebed 😀
Die haal ik hier bij de IJssel weg, breuksteen heet dat geloof ikechte Drentse zwerfkei
😀😀ik heb nu dus een gat in m'n hunebed
Ja dat klopt, ik heb een hele collectie dus zal is even gaan puzzelen, een andere soort steen (donkerder) zal wellicht mooier zijn maar die heb ik niet.De steen oogt in mijn ogen redelijk onnatuurlijk, maar dat komt denk ik ook omdat er maar 1 joekel van een steen aanwezig is
Je kan er baardalg op laten groeien, dat doet bij mij wonderenJa dat klopt, ik heb een hele collectie dus zal is even gaan puzzelen, een andere soort steen (donkerder) zal wellicht mooier zijn maar die heb ik niet.
Dat heb je goed onthouden trouwens, dat ik er 6 heb (had)dan 6
Super close up van een mini Panda😀
Dank je, ziet er wel vreemd uit zo uitvergroot (vond ik zelf) als je zo in de bak kijkt lijkt het heel anders.Mooie foto van een mooie vis Patrick
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.