Killerfish
Well-known member
Ziet er goed uit! Wat betreft dr corydoras, ligt aan het plantje. Ook de kleintjes krijgen de grasjes hier toch best goed los
Ik heb de aeneus soort, die wordt wel een stuk groter dan de pandas denk ik. Vrijdag hadden ze plots zin om wat eitjes af te zetten op de achterwand. Het gevolg is dat 50% van mijn waterpest herplant mag worden. Maar dat ben ik al gewend ondertussen, ik mag zo wekelijks wel ergens een plantje terug zettenDank je, dan heb ik geluk wat betreft de plantjes denk ik, zelfs de mini stekjes Willow Moss blijven op hun plek
Dat scheelt wel een beetje. Ik hok dat mijn vrouwtjes nu wel de 6cm aan tikken.De Panda's worden maar 4 cm
Ja, heb ook geen idee waar ze die eitjes verstoppen, misschien hebben ze een Paashaas in dienst😀Jij ziet misschien wel geen eitjes, maar wordt wel getrakteerd op een hele boel gezonde jongen
Steen er weer uit, en toch maar een stukje hout op die plek.
Bekijk bijlage 274312
Dank je Willem, de linkerkant heb ik eruit gehad en flink uitgedund, daarom is dat nu nog wat magertjes.De Blyxa en het willow mos rechts staan er mooi bij!
Mijn achterwant is geheel zwart, dan zou ik het snel genoeg moeten zien eigenlijk.Ik hok trouwens ook op jou achterwand. Ze zetten af op garde oppervlakken.
Als ze zo zenuwachtig langs die wand zwemmen zijn de mannetjes het vrouwtje aan het stimuleren de eitjes af te zetten maar dat gaat vaak de hele bak door (hier wel althans)Aah oké, hoeft niet perse op de achterwand dus, ik dacht dat ze dat deden als ze zo zenuwachtig langs de wand op zwommen.
Het blijft idd niet alleen bij de achterwand, ze vliegen overal onderdoor/tussendoor, ook vaak als een treintje achter elkaar aan, erg leuk om te zien.maar dat gaat vaak de hele bak door
22 graden in de ochtend, naarmate de dag vordert loopt het op tot 23/24.op welke temp de bak staat.
Hier zaten de Panda's altijd op 23, heb de bak nu een graadje warmer. Heb helaas nog nooit eitjes of een jonkie (of paargedrag) gespot.22 graden in de ochtend, naarmate de dag vordert loopt het op tot 23/24.
Verlagen bedoel je denk ik.Dan zou ik hem 2 graden verhogen want zoals gezegd: continu in paaistemming zijn is ongezond voor welke vis dan ook
Je kan het stimuleren, moet je even de weerberichten in de gaten houden, en als er een regengebied (lagedrukgebied) overtrekt een fikse waterwissel doen (35%) met koud leidingwater, in hun habitat betekend een lagedrukgebied namelijk de start van het regenseizoen en dan gaat alles kwekenHier zaten de Panda's altijd op 23, heb de bak nu een graadje warmer. Heb helaas nog nooit eitjes of een jonkie (of paargedrag) gespot.
Ja verlagen inderdaad, was in de kroten met mijn beeldVerlagen bedoel je denk ik.
Hier ondertussen de steen aan het polijsten
Ik zal eens uitrekenen wat dan de temp van het water gaat worden. Ik heb natuurlijk nog de Betta in het bakje, dus wellicht niet zo heel verstandig voor mij om te doen.Je kan het stimuleren, moet je even de weerberichten in de gaten houden, en als er een regengebied (lagedrukgebied) overtrekt een fikse waterwissel doen (35%) met koud leidingwater, in hun habitat betekend een lagedrukgebied namelijk de start van het regenseizoen en dan gaat alles kweken
Nog lager dan 22 is dan weer niet goed voor de potloodjes?Ja verlagen inderdaad, was in de kroten met mijn beeld
Nog lager dan 22 is dan weer niet goed voor de potloodjes?
Bij mij dus ook op deze temperatuur, en wel paaigedrag dus alleen de temperatuur is dan niet de boosdoener?Hier zaten de Panda's altijd op 23, heb de bak nu een graadje warmer. Heb helaas nog nooit eitjes of een jonkie (of paargedrag) gespot.
Nee dat klopt, daarom staat de temperatuur op 22, in de zomer tikt het hier met gemak de 27 aan, vorig jaar zelfs bijna 30.Ook in hun habitat is het niet het hele jaar rond dezelfde temperatuur
Voor zover ik weet wel ja.overleven je garnalen dat wel?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.