Ik ben het nu aan het testen zonder skimmer. Moet wel met de Betta, die kan zo door de sleuven van de vlotter. Ik laat de skimmer er voorlopig wel in hangen met de vlotter omhoog zodat ze er niet in kan.Dank je,
Tja het kaamlaagje is en blijft, maar heb wel het idee dat het minder wordt, het water wordt ook niet meer zo mistig.
Als ik het skimmertje uitzet zie je het nog wel dicht trekken maar de oppervlakte blijft wel in beweging, het is nu meer een vliesje ipv een dikke laag.
Dank je,
Tja het kaamlaagje is en blijft, maar heb wel het idee dat het minder wordt, het water wordt ook niet meer zo mistig.
Als ik het skimmertje uitzet zie je het nog wel dicht trekken maar de oppervlakte blijft wel in beweging, het is nu meer een vliesje ipv een dikke laag.
Dank je, dat geeft hoop!Maar nu sinds 2 weken zie ik het opeens niet meer terwijl er niks is veranderd
Dat denk ik ook ja, ik heb ook niet gezien wat er is gebeurd en het was ook nog een heel kleintje.Dan wastie al verzwakt
Ludwigia repens is de basis. Rubin, Diamond en er zijn nog wel meer benamingen zijn kweekvormen.Dat is het verschil tussen de Repens en de Repens Rubin, soms heet ie laatste ook de Diamant Red (als ik me niet vergis)
Er zijn van die momenten dat je denkt, ja, zo vind ik hem mooi.
Bekijk bijlage 274431
Ik wist niet wat een Ada lightscreen was, wel gaaf
Ok ik wist dit niet. Wel vraag ik me af hoe zo'n screen gaat werken bij grotere bakken. En, niet onbelangrijk, wat doet het met de planten? Het is op zich niet natuurlijk dat het licht van die kant naar binnen komt, normaal zou het licht van bovenaf komen. Maar misschien is het licht helemaal niet zo sterk?Dank je.
Ik wist niet wat een Ada lightscreen was, wel gaaf
Matte folie met bv warm wit licht hoog erachter is ook mooi. Heb dit zelf gehad voor een gele muur, leek wel zonsondergang.
Dat denk ik ook niet, anders groeien de plantjes naar de achterruit toe😀 maar zolang de hoofdverlichting sterker is gaat dat wel goed denk ikMaar misschien is het licht helemaal niet zo sterk?
Vind het er eigenlijk wel leuk uitzien.iets te laat want de limnophila klapt al dicht.
Dat vermoedde ik al. Hier vond ik de schemer ook altijd erg mooi en heb het nooit op de foto vast kunnen leggen.Dank je,
Ik vind het juist in de avond als de TL net uitgaat het mooist, de kleuren zien er live dan ook wel wat beter uit hoor (en wat scherper😀
Het is ook jammer dat je de diepte amper ziet op een foto.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.